شروع ارزیابی مدارک دانش آموختگان کشورهای خارجی به جز آمریکا، کانادا و انگلیس از فردا

به گزارش مجله بای بلاگ، دانش آموختگانی که مدارک تحصیلی خارجی خود را از کشورهایی به جز آمریکا، کانادا و انگلیس دریافت نموده اند، می توانند برای ارزشیابی مدارک از فردا پرونده الکترونیکی تشکیل دهند.

شروع ارزیابی مدارک دانش آموختگان کشورهای خارجی به جز آمریکا، کانادا و انگلیس از فردا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه اخذ ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، دانش آموختگانی که مدارک تحصیلی خارجی خود را به جز کشورهای آمریکا، کانادا و انگلیس دریافت نموده اند، برای ارزشیابی مدارک باید از 26 بهمن ماه نسبت به تشکیل پرونده الکترونیکی به وسیله پرتال سامانه سجاد اقدام نمایند.

آنالیز و ارزشیابی مدارک مربوط به رشته های پزشکی و پیراپزشکی به عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام اولیه به نشانی https://portal.saorg.ir/registration-the-applicant مراجعه نمایند و پس از انجام ثبت نام برای تشکیل پرونده الکترونیکی در اداره کل امور دانش آموختگان به منظور ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی به بخش خدمات سامانه مراجعه داشته باشند.

بر اساس اعلام سازمان امور دانشجویان، اگر تمام مقاطع تحصیلی، خارج از کشور توسط دانشجویان دریافت شده باشد، ضروری است نسبت به ثبت درخواست هر مقطع به طور جداگانه اقدام نمایند.

شرایط ارزیابی مدارک کشورهای آمریکا، کانادا و انگلیس

در صورتی که فرد، دانش آموخته کشورهای آمریکا، کانادا و انگلیس باشد، به صورت حضوری با تکمیل کاربرگه های تشکیل پرونده (grad.saorg.ir/credential-evaluation-book) به سازمان امور دانشجویان مراجعه کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 205

به "شروع ارزیابی مدارک دانش آموختگان کشورهای خارجی به جز آمریکا، کانادا و انگلیس از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ارزیابی مدارک دانش آموختگان کشورهای خارجی به جز آمریکا، کانادا و انگلیس از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید