آغاز ثبت نام دوگانه سوز کردن رایگان خودرو های عمومی

به گزارش مجله بای بلاگ، قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از آغاز به کار سامانه ثبت نام دوگانه سوزکردن خودرو های عمومی خبر داد و گفت: دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی کاملا رایگان بوده و مالکان هیچ هزینه ای برای این کار پرداخت نخواهند کرد.

آغاز ثبت نام دوگانه سوز کردن رایگان خودرو های عمومی

به گزارش تسنیم، قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اعلام این خبر افزود: همانطور که قبلا وعده داده بودیم سامانه ثبت نام دوگانه سوز کردن رایگان خودرو های عمومی آخر هفته فعال شد و متقاضیان می توانند در سایت gcr.niopdc.ir ثبت نام کنند.

حمید قاسمی ده چشمه افزود: با راه اندازی این سامانه مالکان خودرو های عمومی و مردم دیگر دچار سردر گمی نمی شوند.

وی با بیان اینکه باهماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت ملی پالایش و پخش متولی شد تا نرم افزار جامعی برای اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی تهیه کند افزود: بدین ترتیب سامانه دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی به آدرس gcr.niopdc.ir ایجاد شد که این سامانه به سامانه های احراز هویت نظیر ثبت احوال و شاهکار متصل است و اطلاعات نادرست را رصد و پالایش می کند.

معاون شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه با راه اندازی این سامانه نوبت دهی به صورت شفاف به کاربران اعلام می شود و مردم دچار سردرگمی نخواهند شد، گفت: تا به امروز 402 کارگاه از سوی وزارت صمت در 25 مرکز استان تجهیز شده اند و مسئله ای برای اجرای این طرح وجود ندارد.

وی با بیان این که دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی کاملا رایگان بوده و مالکان هیچ هزینه ای برای این کار پرداخت نخواهند کرد افزود: وزارت نفت متعهد شده تا تمامی هزینه های این طرح را از محل صرفه جویی در کاهش بنزین پرداخت کند.

قاسمی با بیان اینکه ظرفیت اسمی کارخانه ها برای تولید و تجهیزات تبدیل خودرو به دو گانه سوز مهیا است شرح داد: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد 570 میلیون دلار تعهد بازپرداخت وزارت نفت از تامین مالی بانک های تجارت و ملت است که 6500 میلیارد تومان از بانک ملت در اختیار مخزن ساز ها قرار گرفته است و به تدریج و با پیشرفت طرح هیچ نگرانی برای منابع نداریم و بازپرداخت این وام از طریق صرفه جویی ها صورت خواهد گرفت.

منبع: فرارو
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2206

به "آغاز ثبت نام دوگانه سوز کردن رایگان خودرو های عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز ثبت نام دوگانه سوز کردن رایگان خودرو های عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید