آقای روحانی؛ عجله نکنید ، بازگشایی اماکن عمومی یعنی گسترش بیماری

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس سازمان نظام پزشکی در نامه ای به رئیس جمهور، هرگونه تعجیل در بازگشایی مکان های تجمع از قبیل اماکن مذهبی، مدارس، دانشگاه ها و... را موجب گسترش بیماری، آسیب رساندن به جان و سلامت مردم، هدر رفتن زحمات گذشته و فرسودگی کادر درمانی کشور دانست.

آقای روحانی؛ عجله نکنید ، بازگشایی اماکن عمومی یعنی گسترش بیماری

به گزارش خبرنگاران، متن نامه دکتر محمدرضا ظفرقندی به توضیح زیر است:

ضمن تشکر و تقدیر از زحمات ارزشمند دولت محترم در ساماندهی امور و حل معضلات ناشی از پاندمی بیماری کووید19، از آنجا که این روزها پیشنهادات مختلفی جهت بازگشایی برخی از مکان ها و فعالیت ها به جنابعالی و ستاد ملی مدیریت این بیماری عرضه می گردد و یقینا تصمیم ها و سیاست گذاری های کلان و تاریخی ستاد ملی تاثیر قطعی و حیاتی بر هدف اصلی و انسانی اولویت حفظ جان و سلامت مردم و انسان ها بر همه امور دیگر خواهد داشت، به عنوان نماینده جامعه خدوم پزشکی کشور به استحضار می رساند با توجه به شرایط اپیدمیولوژیک کنونی بیماری در کشور و بر اساسا اصول مسلم علمی و تجربیات جهانی، هرگونه تعجیل در بازگشایی غیرضروری و غیر قابل کنترل مکان های تجمعی از قبیل اماکن مذهبی، مدارس، دانشگاه ها و... موجب گسترش بیماری و آسیب جان و سلامت مردم و هدر رفتن زحمات گذشته و فرسودگی کادر درمانی کشور خواهد شد.

  • فیلم | چرا قرار است تعداد مبتلایان کرونا در تهران افزایش یابد؟
  • پیش بینی افزایش شیوع کرونا در تهران | وقتی می گویند تا دو سال با کرونا درگیریم، دیگر ستاد موقت پاسخگو نیست

یقینا توجه و تبیین دو اصل مهم حدود ضرورت های قطعی در بازگشایی اماکن و مراکز و نیز امکان نظارت اجرایی و کنترل اصول بهداشتی فعالیت ها در آن مراکز در سیاست گذاری و اتخاذ تصمیم مستقل و علمی و با رعایت مصالح و اولویت مقوله سلامت مردم توسط آن استاد محترم مدنظر و عمل قرار خواهد گرفت.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1879

به "آقای روحانی؛ عجله نکنید ، بازگشایی اماکن عمومی یعنی گسترش بیماری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای روحانی؛ عجله نکنید ، بازگشایی اماکن عمومی یعنی گسترش بیماری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید