ابتلای رییس جمهور ارمنستان به کرونا در انگلیس

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران : منابع خبری سه شنبه شب به وقت تهران گزارش دادند که رئیس جمهوری ارمنستان که برای معالجه پای خود به پایتخت انگلیس رفته بود به کرونا مبتلا شد.

ابتلای رییس جمهور ارمنستان به کرونا در انگلیس

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، به نوشته وبگاه رادیو اروپای آزاد به نقل از رسانه های ارمنستانی، آرمن سرکسیان رئیس جمهوری ارمنستان طی سفر به لندن به کرونا مبتلا شد. سرکسیان که برای مداوای پای خود به لندن سفر نموده بود به بیماری کرونا مبتلا شد و اینک خود را قرنطینه نموده است. نیکل پاشینیان نخست وزیر ارمنستان نیز چندی قبل به کرونا مبتلا شد.

رسانه ها به جزئیات بیشتری از این مسئله از جمله آخرین شرایط جسمانی سرکسیان هیچ اشاره ای ننموده اند.

این اتفاق در حالی رخ داد که لندن در روزهای گذشته با افزایش شدید مبتلایان به کرونا روبرو شده است. بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه محدودیت های جدید را در انگلیس برای مهار شیوع کرونا در این کشور اظهار داشت. بوریس جانسون در سخنانی که به طور مستقیم از تلویزیون پخش می شد گفت که گونه جدید ویروس کرونا به گونه ای هشدارآمیز و مأیوس کننده در حال انتشار است .

در روزهای گذشته، آمارهای منتشر شده از موارد ابتلا به کووید-19 در انگلیس کاملاً گویای شرایط سخت ایجادشده در این کشور بوده اند.

حدود دو هفته پیش بود وزیر بهداشت انگلیس کشف نوع جدید ویروس کرونا را اظهار داشت. او گفت که گونه جدید با سرعت بیشتری نسبت به نسخه اولیه کرونا منتشر می گردد. کرونای انگلیسی تا به امروز دستکم در 17 کشور دنیا گزارش شده و بسیاری کشورها برای جلوگیری از ورود آن، کنترل مرزهای خود را تشدید نموده اند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5300

به "ابتلای رییس جمهور ارمنستان به کرونا در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای رییس جمهور ارمنستان به کرونا در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید