اجرای 62 پروژه تحقیق و توسعه در هلدینگ خلیج فارس

به گزارش مجله بای بلاگ، معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با معرفی سه شرکت برتر این هلدینگ در حوزه پژوهش، همزمان با هفته پژوهش، گفت: 62 پروژه تحقیق و توسعه در شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس در حال اجرا است.

اجرای 62 پروژه تحقیق و توسعه در هلدینگ خلیج فارس

به گزارش شانا به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مجتی طاهری نجف آبادی روزگذشته (چهارشنبه، 26 آذرماه) در آیین معرفی شرکت های برتر مجموعه هلدینگ خلیج فارس در حوزه پژوهش با اشاره به اولویت این هلدینگ در استفاده از توان داخلی، گفت: در حال حاضر 62 پروژه تحقیق و توسعه در شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس در حال اجرا است و سرمایه گذاری حدود 40 میلیون دلار و 262 میلیارد ریال برای فراوری محصولات جدید، صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین ارتقای فناوری و برطرف موانع فراوری انجام شده است.

وی توضیح داد: در این زمینه از توان شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها، مراکز عالی پژوهشی، دانشگاه ها، پژوهشگاه صنعت نفت و پژوهش و فناوری پتروشیمی استفاده نموده ایم و موافقت نامه و تفاهم نامه های بسیار خوبی هم با این ارگان ها داریم که امیدواریم بتوانیم این کار را تداوم بخشیم.

طاهری نجف آبادی، سیاست هلدینگ خلیج فارس را سرمایه گذاری در حوزه تحقیق و پژوهش برای رسیدن به دانش فنی و فناوری روز و توسعه محصولات مطرح کرد و اضافه نمود: سه شرکت پتروشیمی نوری، شهیدتندگویان و کارون به عنوان شرکت های برتر هلدینگ در حوزه پژوهش و توسعه انتخاب شدند.

معاون برنامه ریزی و توسعه هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد: فراوری محصولات جدید، تعریف پروژه های متعدد پژوهشی و همچنین اختصاص بودجه و زمان به کارهای پژوهشی و میزان دستیابی به اهداف معین شده در این پروژه ها از شاخص های اصلی انتخاب شرکت های برتر در این حوزه بود و امیدواریم تجربه این شرکت در سایر شرکت های تابعه هم تداوم پیدا کند و دانش و تجربه کسب شده در اختیار سایر شرکت ها حتی خارج از مجموعه هلدینگ هم گذاشته گردد.

در انتها این مراسم با اهدای لوح تقدیری به امضای جعفرربیعی، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از تقی صانعی، مدیرعامل پتروشیمی نوری، سیدرضا قاسمی شهری، مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان و علیرضا صدیقی زاده، مدیرعامل پتروشیمی کارون به عنوان شرکت های برتر در حوزه پژوهش قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5474

به "اجرای 62 پروژه تحقیق و توسعه در هلدینگ خلیج فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 62 پروژه تحقیق و توسعه در هلدینگ خلیج فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید