اختلاف رؤسای فوتبال ایتالیا بر سر برگزاری مسابقات در روز کریسمس

به گزارش مجله بای بلاگ، رؤسای کالچو برای برگزاری یک هفته از رقابت های سری A ایتالیا در روز کریسمس با یکدیگر اختلاف نظر دارند.

اختلاف رؤسای فوتبال ایتالیا بر سر برگزاری مسابقات در روز کریسمس

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا برای عید نوروز همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا به خواب زمستانی می رود، اختلافات بر سر اینکه آیا این رقابت ها باید به سبک لیگ برتر انگلیس در ایام کریسمس برگزار گردد یا نه به اوج خود رسیده است.

سری A از سه روز پیش (دوم دی) وارد تعطیلات زمستانی شده و این تعطیلات تا روز هفتم ژانویه سال 2017 ادامه خواهد داشت که به نظر مائوریسیو برتا، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایتالیا مدتی وقفه ای طولانی است. برتا معتقد است که در تقویم برگزاری دیدارهای سری A، به تقلید از لیگ برتر انگلیس باید بازی در روز کریسمس اضافه گردد. او حتی را پارا فراتر گذاشته و پیشنهاد داده که بازی های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا در ایام کریسمس خارج از مرزهای این کشور برگزار گردد.

او به نشریه کوریره دلاسرا گفت: ما نمی توانیم برگزاری رقابت های باشگاهی فوتبال ایتالیا را به مرزهای این کشور محدود کنیم. به تقلید از لیگ برتر، ما باید به فکر آن دسته از هوادارانی که به ورزشگاه می فرایند و از طرق تلویزیون بازی ها را تماشا می نمایند باشیم و در عین حال بازی های لیگ را به خارج از ایتالیا صادر کنیم تا آن را در سراسر جهان تبلیغ کنیم.

در حالی که رئیس سازمان لیگ فوتبال ایتالیا به شدت موافق برگزاری بازی در روز کریسمس و خارج از مرزهای ایتالیا است، طرح او با مخالفت کارلو تاوکیو رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا روبرو شده است.

تاوکیو در این خصوص گفت: کریسمس در ایتالیا ایام مقدسی است و باید محترم شمرده گردد. در این یک هفته، خیلی مهم است که همه زمان خود را به خانواده های شان اختصاص دهند. ما ملتی مسیحی هستیم و این یک سنت است. من با برگزاری یک هفته از بازی های سری A در حوالی سال جدید یا در ماه آگوست مخالف نیستم اما در ایام کریسمس نباید بازی کنیم. علاوه بر این سری A باید در ایتالیا برگزار گردد. اگر کسی در آینده بخواهد به خاطر موضوع حق پخش تلویزیونی یک بازی را در خارج از ایتالیا انجام دهد، من مسئله ای ندارم اما برای این کار باید قاعده و قانونی وجود داشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 167

به "اختلاف رؤسای فوتبال ایتالیا بر سر برگزاری مسابقات در روز کریسمس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف رؤسای فوتبال ایتالیا بر سر برگزاری مسابقات در روز کریسمس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید