ارائه پیشنهادات محرم به ستاد ملی کرونا، تشریح ویژه برنامه های اعیاد غدیر و قربان

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرکل سازمان تبلیغات استان تهران ویژه برنامه های اعیاد غدیر و قربان را تشریح کرد.

ارائه پیشنهادات محرم به ستاد ملی کرونا، تشریح ویژه برنامه های اعیاد غدیر و قربان

به گزارش خبرنگاران، علی اصغر سهرابی در نشست خبری مجازی خود که عصر امروز با هدف تشریح برنامه های دهه ولایت و عید سعید غدیر برگزار گردید، با بیان اینکه با توجه به روزهای کرونایی کشور سعی شده برای پوشش ویژه برنامه های اعیاد قربان و غدیر، از ایده های جدید و نو استفاده کنیم، اضافه نمود: یکی از برنامه های ویژه این اعیاد شامخ نام دارد که براساس آن فراخونی در فضای مجازی منتشر می گردد که از افراد دارای ایده های غدیرانه میخواهیم که ایده های خود را ارسال نمایند که بعد از آنالیز نفرات اول معرفی شده و سازمان تبلغات نیز به پیاده شدن این ایده ها در حد توان یاری می نماید.

وی با بیان اینکه یکی از آداب و اعمال عید غدیر اصلاح روابط مومنانه است، گفت: برهمین اساس پویشی تحت عنوان به عشق مولا راه اندازی کردیم که از گروه های مختلف درخواست شده در این پویش شرکت نمایند، به عنوان مثال در ارتباطی با کسبه شهر تهران و شهرستانها از آنها خواستیم کالای ارائه شده خود را با تخفیف در اختیار مردم قرار دهند که در قالب تخفیف به عشق مولا اجرایی خواهد شد که سال گذشته این طرح به صورت پایلوت اجرایی شد اما سال جاری با شدت بیشتر دنبال می گردد.

سهرابی با تاکید بر اینکه به ملاقات سادات رفتن و اخذ عیدی از آنها یکی دیگر از آداب عید غدیر است که به دلیل شرایط کرونایی نمیتوان مردم را به این سنت تشویق کرد، گفت: بر همین اساس ایده این است که عیدی سادات به مومنان در قالب سامانه ای تجمیع گردد و با این حجم یاریهای ریالی سادات با هم یک کار عظیم را انجام دهند که به زودی این سامانه ها به وسیله رسانه ها اطلاع رسانی می گردد.

وی با اشاره به مسجد محوری در اعیاد قربان و غدیر گفت: 110 مسجد در تهران شناسایی شده که در زمان عید قربان و غدیر برنامه های محلات با موضوع این مساجد اجرا خواهد شد.

سهرابی در خصوص فعالیتهای مذهبی در محرم با بیان اینکه ستادملی کرونا در هفته آینده جلسه ای در خصوص محرم دارد و که سازمان تبلیغات نیز برنامه های خود را ارائه نموده است، گفت: برآورد این است که زمینه و ظرفیت برگزاری اقامه سیدالشهدا در این شرایط وجود دارد اما تابع ستاد کرونا هستیم اما پیشنهادات ارائه شده است.

شناسایی 5 مسجد محوری در هر منطقه/ نورافشانی در شب عید غدیر

همچنین حجت السلام دانایی، مدیرکل جبهه انقلاب اسلامی با بیان اینکه به نسبت اعیاد قربان و غدیر یک کار شبکه ای در سطح شهر تهران با موضوع شهرداری، کمیته امداد، سازمان تبلیغات و گروه های مردمی انجام خواهد شد، گفت: امیدواریم راستا همکاری ها تداوم داشته باشد تا الگویی برای سایر استانها باشد.

وی با بیان اینکه توان و ظرفیت گروه های مردمی در فرآیند مبارزه با ویروس منحوس کرونا و تهیه یاری های مردمی معین شد، گفت: این اقدامات در قالب کار محله ای به خوبی پوشش داده شد به گونه ای که در 354 محله تهران ظرفیت خوب مردمی شکل گرفت.

دانایی با بیان اینکه به مناسبت اعیاد قربان و غدیر برنامه های فرهنگی با موضوع مساجد باشد، گفت: بر همین اساس در هر منطقه 5 مسجد مردمی انتخاب شد تا ویژه برنامه های شب عید غدیر همچون نورافشانی، تهیه اطعام و... را انجام دهند.

وی با بیان اینکه امید است با جشن ولایت بتوانیم ویروس کرونا را نیز مهار کنیم، ادامه داد: دقت داشته باشید که در طرح اطعام برنامه اصلی که رسیدگی به امور نیازمندان است برعهده کمیته امداد است و قطعا بین نیازمندان اطعام پخش می گردد اما برنامه اطعام عمومی ممکن است هم به دست نیازمندان و هم غیر نیازمندان برسد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3282

به "ارائه پیشنهادات محرم به ستاد ملی کرونا، تشریح ویژه برنامه های اعیاد غدیر و قربان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه پیشنهادات محرم به ستاد ملی کرونا، تشریح ویژه برنامه های اعیاد غدیر و قربان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید