اسرار پاکسازی کاخ سفید، تبلیغات انتخاباتی یا فرار رو به جلو؟

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران -گروه بین الملل: نشریه پالیتیکو در گزارشی خاطرنشان کرد که دفتر کارکنان کاخ سفید در حال آنالیز طرح درخواست از تقریباً تمامی منصوبین سیاسی دولت کنونی مبنی بر تنظیم و ارائه استعفانامه هایشان است.

اسرار پاکسازی کاخ سفید، تبلیغات انتخاباتی یا فرار رو به جلو؟

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

بر اساس اعلام 2 مقام ارشد دولت ترامپ، دفتر کارکنان کاخ سفید در گامِ بعد بر آن است تا تصمیم بگیرد کدام یک از استعفانامه ها را پذیرفته و کدام را رد کند؛ با این کار بیشترین میزان انعطاف به ترامپ برای مهره چینی دولت احتمالی دومش در صورت پیروزی در انتخابات، داده خواهد شد.

یکی از این پرسنل کاخ سفید که نخواست نامش فاش گردد، در این باره گفت: این راه نادرستی برای رفتار با کسانی است که به این دولت (ترامپ) پیوسته اند و نام و اعتبار خود را خدشه دار نموده اند.

به گزارش خبرنگاران، شواهد متعددی در مورد دلایل این رویداد وجود دارد که عبارتند از:

* نقدها گسترده آمریکایی ها از مردم در ایالت های مختلف تا مقامات هر دو حزب سیاسی در این کشور به نحوه مدیریت کرونا توسط ترامپ به ویژه پس از ابتلای خود او به کووید- 19.

* شکست کوشش های وی در مورد اِعمال محدودیت در شیوه جمع آوری آرای پستی در ایالت معین کننده پنسیلوانیا با حکم دادگاه.

* فاصله دو رقمی پرزیدنت در افکارسنجی های اجرا شده از سوی اغلب رسانه ها نسبت به بایدن رقیب دموکراتش.

* لغو دومین مناظره میان نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا در 15 اکتبر در شهر میامی ایالت فلوریدا پس از امتناع ترامپ از حضور در مناظره به بهانه مجازی بودن آن.

* طرح تشکیل کمیته ای برای تصمیم گیری در مورد انتقال اختیارات ریاست جمهوری و سلب صلاحیت از وی در مواجهه با ابتلای ترامپ به کرونا.

* ابراز نگرانی تد کروز سناتور جمهوریخواه ایالت تگزاس از احتمال باخت دونالد ترامپ در انتخابات 2020 و توصیف این رویداد با عناوینی از قبیل رسوایی عظیم و حمام خونی در ابعاد واترگیت.

به هر حال آنچه می توان گفت این است که شواهد نشان از این واقعیت دارد که پاکسازی اخیر در کاخ سفید یا حرکتی نمایشی و انتخاباتی است تا وانمود کند رئیس جمهور فعلی آمریکا از پیروزی در دوئل سوم نوامبر 2020 مطمئن است و از هم اکنون به فکر مهره چینی است و یا از استیصال وی و آگاهی او از آنچنان شکست سنگینی حکایت دارد که وی را مجبور نموده است تا با فرار رو به جلو خود را به آینده ای هر چند تاریک و مبهم امیدوار جلوه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4317

به "اسرار پاکسازی کاخ سفید، تبلیغات انتخاباتی یا فرار رو به جلو؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسرار پاکسازی کاخ سفید، تبلیغات انتخاباتی یا فرار رو به جلو؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید