اعلام نظر عضو کمیسیون فدرال انتخابات درباره ادعای تقلب

به گزارش مجله بای بلاگ، الن وینتراوب، عضو کمیسیون فدرال انتخابات گفت که می خواهد آمریکایی ها بدانند که در انتخابات امسال در واقع هیچ شواهدی مبنی بر تقلب وجود نداشته است.

اعلام نظر عضو کمیسیون فدرال انتخابات درباره ادعای تقلب

به گزارش خبرنگاران؛ آلن وینتراوب عضو کمیسیون فدرال انتخابات ادعاهای مطرح شده از سوی کمپین دونالد ترامپ مبنی بر وجود تقلب در انتخابات ریاست جمهوری را رد کرد.

وینتراوب ساعتی پیش به سی.ان.ان گفت: مقامات ایالتی، محلی و انتخاباتی در سراسر کشور واقعاً پا پیش گذاشته اند و شکایات بسیار کمی درباره نحوه اجرای این انتخابات وجود داشته است.

وی افزود: تعداد شکایات همراه با مدرک، بسیار کم هستند، بگذارید صریح بگویم، در واقع هیچ مدرکی در مورد تقلب در آراء وجود ندارد. هیچ مدرکی مبنی بر صدور آرای غیرقانونی وجود ندارد. و شما مجبور نیستید که حرف مرا قبول کنید، زیرا مردم در سراسر کشور و کارشناسان غیر حزبی، این انتخابات را مذیت کرده و نحوه برگزاری آن را بررسی کرده اند.

وینتراوب افزود: در حقیقت هیچ مدرکی درباره تقلب وجود نداشته است.

گفتنی است دونالد ترامپ و افراد نزدیک به وی از مدت ها قبل ادعای تقلب گسترده دموکرات ها در انتخابات 2020 را مطرح کرده اند و از زمانی که جو بایدن در راستا پیروزی قرار گرفته، تمرکز وی بر این مدعا دوچندان شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4878

به "اعلام نظر عضو کمیسیون فدرال انتخابات درباره ادعای تقلب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نظر عضو کمیسیون فدرال انتخابات درباره ادعای تقلب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید