اقامت در بهترین و ارزان ترین هتل های ارزان رم، عکس

به گزارش مجله بای بلاگ، شهر رم ایتالیا پر از جاذبه های گردشگری تاریخی و هنری فراوان بوده و برای آنکه بتوانید در عین لذت بردن حساب بانکی خود را هم مصون نگه دارید، پیشنهاد می کنیم به سراغ هتل های مالی آن بروید. شاید انتخاب از میان آن ها کار گیج کننده ای باشد اما لازم نیست نگران باشید زیرا در این راهنما شما را با بهترین هتل های ارزان این شهر آشنا نموده ایم.

اقامت در بهترین و ارزان ترین هتل های ارزان رم، عکس

1. رم هلو

رم هلو (The RomeHello) کاملاً مجهز به اینترنت وای فای رایگان بوده و موقعیت آن در شهر رم به گونه ای است که از ایستگاه متروی رپوبلیکا (Republica) تنها 3 دقیقه پیاده روی داشته و تا فواره تروی فقط 1 کیلومتر فاصله دارد. همچنین مهمانان می توانند از باغ زیبای آن نیز لذت ببرند. در این هاستل هر واحد یک میز تحریر، تهویه مطبوع و تلویزیونی تخت و مدرن دارد. همگی اتاق ها نیز حمام و توالت اختصاصی دارند.

2. دوموس هلنا

دوموس هلنا (Domus Helena) در مسافت 200 متری ایستگاه متروی ویتوریو امانوئل (Vittorio Emanuele) واقع شده و تراسی مشترک و اتاق های مبله مدرن با اینترنت وای فای رایگان به مهمانان هدیه می نماید. اگر بخواهید به دیدن کولوسئوم بروید تنها 10 دقیقه راه دارید. تمام اتاق ها دارای تهویه مطبوع بوده و به تلویزیون و ماهواره مجهز هستند. حمام اختصاصی آن ها نیز به سشوار، دوش و لوازم بهداشتی رایگان مجهز است. بعضی از اتاق ها بالکونی هم دارند.

3. رزیدنتسه آرجیلتو

رزیدنتسه آرجیلتو (Residenze Argileto) اسپای رایگان و یک تراس پشت بام عالی با مناظری پانورامیک دارد. همزمان که در وان آب گرم ریلکس می کنید می توانید از مناظر دیدنی رومن فروم نیز لذت ببرید. این هتل در یک ساختمان قرن هجدهمی واقع شده و اینترنت وای فای رایگان نیز در اختیارتان می گذارد. همه اتاق ها کف پوش مرمری داشته و اکثرشان سقف هایی با تیرک های چوبی دارند. حمام اختصاصی اتاق ها به سشوار و دوش هیدرو ماساژ نیز مجهز بوده و همچنین می توانید از تلفن های هوشمند چند کاره با اینترنت و تماس های تلفنی رایگان بهره ببرید.

4. ناتسیوناله 51 گروپ

ناتسیوناله 51 (Nazionale 51 Group) اتاق هایی مدرن با تهویه مطبوع و اینترنت رایگان را به مهمانان پیشنهاد می نماید. این هتل در قلب رم و در فاصله 450 متری از ایستگاه متروی رپوبلیکا و فاصله 10 دقیقه ای از ایستگاه ترمینی روما (Termini Roma) واقع شده است. اتاق ها کفپوش پارکت داشته و با مبلمانی شیک دیزاین شده اند. علاوه بر این در تمام آن ها از تلویزیونی مدرن هم بهره مند خواهید بود. همه روزه صبحانه ای شیرین برایتان آماده می نمایند و می توانید بدون هزینه ای اضافه آن را داخل اتاق نوش جان کنید.

5. روله دولوپرا گروپ

روله دولوپرا (Relais de lOpéra Group) تنها یک ربع با آبنمای معروف تروی فاصله داشته و در یک ساختمان قرن نوزدهمی بازسازی شده واقع شده است. در تمام نقاط هتل از اینترنت وای فای رایگان بهره مند خواهید بود. همه اتاق ها از تهویه مطبوع و تلویزیون و ماهواره برخوردار هستند. بوفه صبحانه بین المللی در اتاق مخصوص صبحانه ارائه شده و غذاهای بومی و کلاسیک ایتالیایی را هم می توانید در رستوران ها و کافه های اطراف پیدا کنید.

6. هتل دلا کونچیلیاتسیونه

هتل دلا کونچیلیاتسیونه (Hotel Della Conciliazione) با کلیسای سن پیتر تنها 100 متر فاصله دارد و اگر به خواهید به ترمینال اتوبوس 40 اکسپرس بروید بیش از دو دقیقه پیاده روی ندارید. این اتوبوس ها پیوند مستقیمی با ایستگاه قطار روما ترمینی دارند. اتاق ها نیز همگی به تلویزیونی مدرن و تخت مجهز هستند.

7. روله 6 ویا تولمینو

روله 6 ویا تولمینو (Relais 6 Via Tolmino) در یک ساختمان باشکوه دهه 1930 در محله مسکونی جذابی در رم واقع شده است. این هتل لانج هایی راحت، تراسی روباز و یک باشگاه ورزشی دارد. اگر بخواهید به مرکز شهر سر بزنید با یک سواری یک ربعه اتوبوس می توانید به آن دسترسی داشته باشید. رله 6 زمانی پناهگاه جنگی بود و بعدها توسط سازمان جاسوسی متفقین در جنگ جهانی دوم مورد استفاده نهاده شد. امروزه نمایشگاهی جذاب از دست سازه های اصیل جنگی در آن وجود دارد.

8. سان آنسلمو

سان آنسلمو (San Anselmo) در منطقه مسکونی شیکی به نام آونتینو (Aventino) واقع شده و در یک ویلای قرن نوزدهمی داخل یک باغ واقع شده است. معمولاً صبحانه را زمانی که هوا خوب باشد در این باغ سرو می نمایند. اتاق های این هتل شیک بوده و به کلیسای سنت آنسلمو مشرف هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: گردشبان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3056

به "اقامت در بهترین و ارزان ترین هتل های ارزان رم، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت در بهترین و ارزان ترین هتل های ارزان رم، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید