انواع مدل جایگاه کامپیوتر جدید ، دکوراسیون دفتر کار

به گزارش مجله بای بلاگ، مهمترین فاکتور در انتخاب جایگاه کامپیوتر ارگونومیک بودن آن است. از آنجایی که افراد با اهداف شغلی و سرگرمی وقت زیادی از روز را پشت کامپیوتر می گذرانند احتیاج به یک جایگاه مناسب که در طول روز از صدمات وارد شده به بدن هنگام نشستن طولانی بکاهد امری ضروری محصوب می گردد. بسیاری هنگام خرید انواع مدل جایگاه میز کامپیوتر به سراغ جایگاه های اداری می فرایند چراکه معتقدند این گونه مدلها حتما مناسب تر هستند اما اصلا اینگونه نیست. برای انتخاب مدل جایگاه کامپیوتر مناسب باید به یک سری نکات توجه کنید تا در انتخاب خود بهترین عملکرد را داشته باشید. اولین نکته قابل تنظیم بودن ارتفاع جایگاه است و از این بین جایگاه هایی که با اهرم به راحتی ارتفاعشان تنظیم می گردد بهترین گزینه هستند. بهترین ارتفاعی که باید جایگاه کامپیوتر خود را در آن تنظیم کنید بین 40 تا 50 سانتی متر از کف اتاق می باشد. این ارتفاع باعث می گردد تا پای فرد کاملا صاف بروی زمین قرار بگیرد و دست های او با میز در شرایط مناسبی باشند.مورد بعدی پهنای انواع مدل جایگاه کامپیوتر است. پهنایی بین 42 سانتی متر تا 50 سانتی متر میزان استاندارد است.عمق جایگاه (از جلوی جایگاه تا قسمت تکیه گاه) باید به اندازه باشد که فرد هنگام قرار دریافت در آن پشت زانو های او بین 5 تا 10 سانتی متر از نشیمنگاه جایگاه فاصله داشته باشد.

انواع مدل جایگاه کامپیوتر جدید ، دکوراسیون دفتر کار

جهت دریافت خدمات انواع آلاچیق سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

اما مهمترین قسمت هر جایگاه کامپیوتر ارگونومیکی داشتن ساپورتِ ناحیه پایین کمر در تکیه گاه جایگاه است. قسمت پایین ستون فقرات خود به سمت داخل انحنا دارد در حالی که نشستن طولانی مدت بصورت نامناسب روی جایگاه کامپیوتر باعث می گردد ستون فقرات دفرمه شده و این انحنا به سمت بیرون میل پیدا کند که نتیجه آن فشار بیشتر به مهرهای پایینی کمر وارد می گردد. پس داشتن محافظی در قسمت پایین تکیه گاه جایگاه از اهمیت بسیار بالایی است و حتما باید به آن توجه ویژه ایی گردد.

در زیر نمونه هایی از عکس انواع مدل جایگاه کامپیوتر را مشاهده میکنید

منبع: اتاق
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1828

به "انواع مدل جایگاه کامپیوتر جدید ، دکوراسیون دفتر کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع مدل جایگاه کامپیوتر جدید ، دکوراسیون دفتر کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید