اودگارد بازگشتش به رئال مادرید را تأیید کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، هافبک نروژی فصل گذشته تیم فوتبال آرسنال از فصل آینده برای تیم اصلی خود توپ خواهد زد.

اودگارد بازگشتش به رئال مادرید را تأیید کرد

به گزارش خبرنگاران، مارتین اودگارد هافبک بازیساز نروژی تیم فوتبال رئال مادرید که نیمه دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در آرسنال سپری کرد، در فصل آینده به اسپانیا برمی شود تا برای تیم اصلی خودش بازی کند.

پیش از این گفته می شد که آرسنال به سبب عملکرد خوبی که اودگارد در این تیم ارائه کرد به قطعی کردن قرارداد او امیدوار است اما با توجه به تغییر در کادر فنی رئال مادرید و روی کار آمدن کارلو آنچلوتی به جای زین الدین زیدان، به نظر می رسد که برنامه باشگاه رئال مادرید درباره آینده اودگارد 22 ساله هم تغییر نموده و کارلتو از باشگاه خواسته که او را به مادرید برگرداند.

اودگارد در این خصوص گفت: رئال مادرید خیلی شفاف گفته است که می خواهد من برگردم. بنابراین وقت آن است که به آنجا بروم و با شروع تمرینات کارم را از سر بگیرم. البته که بازی کردن در رئال مادرید همواره برای من یک رؤیا بوده است. من اکنون شش سال است که در این باشگاه هستم و بازی کردن در آن هدف همیشگی ام بوده است. همواره خواسته ام که برای این تیم به میدان بروم.

اودگارد در پاسخ به این سؤال که آیا با آنچلوتی صحبتی داشته است گفت: خیر، من هنوز به او حرف نزده ام اما در این مدت زیاد با باشگاه تماس داشته ام. بنابراین فکر می کنم که بازگشتم به آنجا دورنمای خوبی داشته باشد.

اودگارد در 20 بازی اش برای آرسنالی ها دو گل زد و دو پاس گل داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7687

به "اودگارد بازگشتش به رئال مادرید را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اودگارد بازگشتش به رئال مادرید را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید