بهبودی قطعی 103 نفر کرونایی در استان بوشهر، ترخیص و مراقبت خانگی 43 بیمار

به گزارش مجله بای بلاگ، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از مجموع 163 بیمار مبتلا به کرونا در استان، تا به امروز 103 نفر به طور کامل از این بیماری رهایی یافته اند و 43 نفر نیز حال عمومی خوبی دارند.

بهبودی قطعی 103 نفر کرونایی در استان بوشهر، ترخیص و مراقبت خانگی 43 بیمار

به گزارش از ، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر ظهر یکشنبه اظهار داشت: امروز نیز یک مورد جدیدی از ابتلا به بیماری کرونا در استان بوشهر شناسایی شده است تا این استان تا پایان فروردین ماه 163 مورد ابتلای به کرونا داشته باشد.

او با اشاره به اینکه تا به امروز 103 نفر به طور کامل از این بیماری رهایی یافته اند مطرح کرد: 43 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده و در مراقبت خانگی به سر می برند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: بیمار جدید، بانویی 53 ساله ساکن استان فارس و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهدای خلیج فارس بستری است.

کشمیری یادآور شد: در حال حاضر شش بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری هستند و فرایند درمانی خود را سپری می کنند.

او ادامه داد: در حال حاضر 55 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بوشهر نیز تحت مراقبت قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: همچنان از مردم درخواست داریم تا با ادامه رعایت بهداشت فردی و توجه به فاصله گذاری اجتماعی همراه مدافعان سلامت در مبارزه و شکست کرونا باشند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1814

به "بهبودی قطعی 103 نفر کرونایی در استان بوشهر، ترخیص و مراقبت خانگی 43 بیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبودی قطعی 103 نفر کرونایی در استان بوشهر، ترخیص و مراقبت خانگی 43 بیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید