تأکید مقامات پارلمانی روسیه بر ضرورت برطرف تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران

به گزارش مجله بای بلاگ، جمعی از مقامات پارلمانی روسیه در تماس تلفنی سفیر ایران در مسکو بر ضرورت برطرف تحریم های غیرقانونی و یکجانبه دولت آمریکا و تداوم یاری های انساندوستانه روسیه برای مقابله با کرونا تاکید کردند.

تأکید مقامات پارلمانی روسیه بر ضرورت برطرف تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران٬ کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو در تماس های جداگانه ای با اوماخانوف معاون سنای روسیه، مارازوف رئیس گروه دوستی سنا و مجلس شورای اسلامی، کاساچف رئیس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون و همچنین لئونید اسلوتسکی رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه مصاحبه کرد.

سفیر ایران در این مصاحبهها ضمن تشریح شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران و کوشش های انجام شده از سوی دولت و مردم ایران برای ریشه کن کردن این بیماری گفت: متاسفانه تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، ظرفیت های کشورمان به ویژه در بخش بهداشت و درمان را برای مقابله با این اپیدمی فراگیر کاهش داده و کسب و کارهای کوچک را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

جلالی با بیان اینکه برای جلوگیری از این فاجعه انسانی که آثار زیانبارش متوجه کل منطقه و دنیا خواهد بود٬ احتیاج به مساعی مشترک کشورها است٬ خواهان تشدید حمایت مقامات دولتی و پارلمانی روسیه برای برطرف تحریم های یکجانبه آمریکا و یاری رسانی به مردم آسیب دیده شد.

مقامات پارلمانی روس با تایید ضرورت برطرف تحریم های غیرقانونی و یکجانبه دولت آمریکا که مردم ایران را از دسترسی به منابع کافی درمانی محروم ساخته و قول پیگیری این حق ملت ایران به وسیله مجامع بین المللی، بر تداوم یاری های انساندوستانه روسیه برای مقابله با این بیماری تاکید کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1304

به "تأکید مقامات پارلمانی روسیه بر ضرورت برطرف تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید مقامات پارلمانی روسیه بر ضرورت برطرف تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید