تایید صلاحیت 92 درصد داوطلبان انتخابات مجلس در استان مرکزی، 23 نفر رد شدند

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/مرکزی رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: با آنالیز داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط هیات اجرایی استان، 92 درصد داوطلبان تایید صلاحیت شدند.

تایید صلاحیت 92 درصد داوطلبان انتخابات مجلس در استان مرکزی، 23 نفر رد شدند

بهروز اکرمی امشب با خاتمه یافتن مهلت آنالیز صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران بیان نمود: براساس آنالیز صورت گرفته توسط 6 هیات اجرایی در استان مرکزی، از 388 داوطلب ثبت نام شده برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان 357 نفر معادل 92 درصد داوطلبان تایید صلاحیت شدند.

وی با اشاره به رد صلاحیت 23 نفر معادل 6 درصد داوطلبان در 6 حوزه انتخابیه استان مرکزی گفت: در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان 148 نفر برای شرکت در انتخابات ثبت نام کردند که از این تعداد 2 نفر انصراف دادند، 142 نفر تایید صلاحیت و 4 نفر نیز رد صلاحیت شدند.

اکرمی اضافه کرد: در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه از 66 ثبت نام کننده یک نفر انصراف داد، 64 نفر تایید شدند و یک نفر رد صلاحیت شد، در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان از مجموع 27 ثبت نام کننده دو نفر انصراف دادند، 24 نفر تایید و یک نفر رد صلاحیت شدند.

وی بیشترین شمار رد صلاحیت شده ها را با 7 رد صلاحیت شده مربوط به حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان دانست و گفت: در این حوزه انتخابیه 67 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 60 نفر تایید و 7 نفر رد صلاحیت شدند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به تایید صلاحیت 44 نفر و رد صلاحیت 5 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه شازند، بیان نمود: در حوزه انتخابیه خمین نیز در مجموع 31 نفر ثبت نام داشتند که سه نفر انصراف دادند و با آنالیز هیات اجرایی 23 نفر تایید صلاحیت و 5 نفر رد صلاحیت شدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 85

به "تایید صلاحیت 92 درصد داوطلبان انتخابات مجلس در استان مرکزی، 23 نفر رد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید صلاحیت 92 درصد داوطلبان انتخابات مجلس در استان مرکزی، 23 نفر رد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید