ترامپ: به دنبال تعویق انتخابات نیستم!

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس جمهور آمریکا چند ساعت پس از مطرح کردن پیشنهاد تعویق انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 این کشور گفت خواهان به تعویق افتادن انتخابات نیست.

ترامپ: به دنبال تعویق انتخابات نیستم!

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا چند ساعت پس از مطرح کردن پیشنهاد تعویق انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 این کشور روز پنجشنبه بیان نمود خواهان به تعویق افتادن انتخابات نیست، اما همچنان نگران است که میلیون ها رای که از طریق پست ارسال می شود مشکل ساز شود.

دونالد ترامپ در گفتگو با خبرنگاران در کاخ سفید بیان نمود: من بسیار بیشتر از شما خواهان انتخابات و نتایج آن هستم. به دنبال تعویق انتخابات نیستم و می خواهم انتخابات برگزار شود، اما در عین حال نمی خواهم سه ماه منتظر بمانم و سپس معین شود آراء ناپدید شده و انتخابات دیگر بی معنی شده است.

ترامپ به گزارش های اخیر رسانه ها درباره مسائل احتمالی رای گیری پستی اشاره و بیان نمود رای گیری از طریق پست، انتخابات ماه نوامبر را به نادرست ترین و جعلی ترین انتخابات در تاریخ آمریکا بدل خواهد کرد که شرمساری بزرگی برای این کشور است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3528

به "ترامپ: به دنبال تعویق انتخابات نیستم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: به دنبال تعویق انتخابات نیستم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید