تشکیل شورای راهبردی توسعه گردشگری برای اولین بار در البرز

به گزارش مجله بای بلاگ، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، فریدون محمدی روز چهارشنبه شانزدهم مهرهماه 99، با اعلام این خبر اضافه نمود: این استان از ظرفیت های بسیاری برخوردار است که مهم ترین آن ظرفیت انسانی است. بیش از 50 نفر متقاضی عضویت در این شورا بودند که افرادی از جامعه مطبوعاتی و رسانه ای، اتاق بازرگانی، بخش خصوصی، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، پیشکسوتان حوزه گردشگری، جامعه دانشگاهی و عکاسان استان انتخاب شدند.

تشکیل شورای راهبردی توسعه گردشگری برای اولین بار در البرز

از سفر با تور پاتایا قیمت ارزان لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

او مطرح کرد: این شورا، تنها شورای سیاست گذار مشورتی در حوزه توریستی استان است که نتایج آن توسط این اداره کل ، وارد فاز عملیاتی و اجرایی خواهد شد. گاهی یک فکر خوب می تواند موجب تحول یک صنعت و یک کشور گردد. این شوار باید با طرح ها و ایده های خود به یکی از قوی ترین، فعال ترین و اصلی ترین شوراهای استان تبدیل گردد و همچنین در سطح کشور بدرخشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی البرز ادامه داد: البرز، استان توریستی است و باید در حوزه توریستی توسعه پیدا کند. این استان ظرفیت تبدیل شدن به قطب توریستی کشور را دارد. در این راه باید با افکار سنجی، اعضای شورای شهر و روستا و مردم را با خود هم قدم کنیم. گفتمان اداری نه تنها به ضرر توریستی نیست بلکه به نفع آن است.

او مطرح کرد: پس از معین چاررچوب ها و سیاست های کلی و انتخاب دبیر و ابلاغ احکام اعضای مرکزی، جلسات این شورا حول چند محور اساسی مانند پروژه شهر توریست و سند راهبردی توسعه توریستی تشکیل خواهد شد.

محمدی گفت: صنعت توریستی صنعتی است که تفکر خلاق نقشی اساسی در مدیریت آن ایفا می نماید. اگرچه کرونا، این صنعت را فلج نموده و آسیب های جبران ناپذیری به آن وارد نموده است اما باید تهدیدها را به فرصت تبدیل و از این موقعیت برای برنامه ریزی و سیاست گذاری درحوزه توریستی و ایجاد تحول در آن استفاده کرد.

منبع: گردشبان
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4588

به "تشکیل شورای راهبردی توسعه گردشگری برای اولین بار در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل شورای راهبردی توسعه گردشگری برای اولین بار در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید