تشکیل پرونده قضایی در خصوص آلایندگی فاضلاب خروجی شهر هریس

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هریس گفت: با پیگیری ها و نمونه برداری های اداره حفاظت محیط زیست هریس، آلایندگی فاضلاب خروجی این شهر محرز و پرونده قضایی در این راستا تشکیل شده است.

تشکیل پرونده قضایی در خصوص آلایندگی فاضلاب خروجی شهر هریس

علی تقی پور با اشاره به جلسات و پیگیری های متعدد با موضوع شناسایی و برخورد با تهدیدات زیست محیطی و بهداشت عمومی و همچنین برطرف آلایندگی و جلوگیری از تخلیه فاضلاب خام شهری هریس به رودخانه آراچای، با غیرموجه خواندن دلیل عدم اجرای تصفیه خانه هریس و از طرفی نداشتن برنامه زمانبندی خاصی برای احداث تصفیه خانه و یا به استاندارد رسانی خروجی فاضلاب، اظهار کرد: اداره حفاظت محیط زیست این معضل زیست محیطی را با تشکیل پفراینده قضایی به مراجع قضایی ذی ربط ارسال کرد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر در مورد آلایندگی فاضلاب خروجی هریس پفراینده حقوقی تشکیل و طبق دستور دادستان شهرستان هریس، شرکت آب و فاضلاب ملزم به احداث سیستم تصفیه اولیه فاضلاب ظرف مدت دو ماه شده است.

به گزارش روابط عمومی محیط زیست آذربایجان شرقی، وی با بیان این که آلودگی محیط زیست خط قرمز ما بوده از ادامه فرایند پیگیری ها در راستای احداث تصفیه خانه و یا پیش تصفیه در زمان مقرر اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2166

به "تشکیل پرونده قضایی در خصوص آلایندگی فاضلاب خروجی شهر هریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل پرونده قضایی در خصوص آلایندگی فاضلاب خروجی شهر هریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید