تصاویر رژه نظامی کره شمالی در هفتادمین سالگرد پیروزی حزب حاکم

به گزارش مجله بای بلاگ، کره شمالی روز شنبه طی جشنی یکی از بزرگترین مراسم های خود در بزرگداشت هفتادمین سالگرد تاسیس حزب حاکم کمونیست را مقابل کیم جونگ اون، رهبر این کشور به نمایش گذاشت. این مراسم بیشتر به عنوان راهی برای جلب توجه جهانی به این کشور آسیایی ارزیابی شد. با خبرنگاران همراه باشید.

تصاویر رژه نظامی کره شمالی در هفتادمین سالگرد پیروزی حزب حاکم

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نیمه شب آدینه با ادای احترام به پدر و پدر بزرگش در کاخ کامسوسان پیونگ یانگ این مراسم را به طور رسمی شروع کرد. کیم جونگ اون در سخنرانی خود تاکید نمود که کشورش آماده مبارزه در هرگونه جنگی است که امپریالیست های آمریکایی به راه بیندازند. وی در حضور مقام ارشد حزب کمونیست چین که به عنوان نماینده پکن در این مراسم شرکت نموده بود، در میدان اصلی کیم ایل سونگ پیونگ یانگ گفت:

ارتش انقلابی حزب یعنی ما آماده هرگونه جنگی هستیم که از سوی امپریالیسم آمریکا بر ما تحمیل گردد.گرچه هیچ یک از رهبران دنیا در مراسم بزرگداشت هفتادمین سالروز تاسیس حزب حاکم کمونیست کره شمالی شرکت نداشتند، پایتخت این کشور مملو از گردشگران خارجی، رسانه های بین المللی و هیات هایی از اتباع کره ای ساکن خارج از کشور شد. رژه نظامی ارتش کره شمالی صبح روز شنبه به دلیل بارش سنگین باران آدینه شب، با تاخیر شروع شد. در جریان این رژه نظامی که بزرگترین قدرت نمایی کره شمالی طی سال های اخیر بود، پیونگ یانگ موشک های قاره پیمای بالستیک خود را با برد بیش از 10 هزار کیلومتر به نمایش گذاشت. تلویزیون کره شمالی همچنین موشک اندازهای جدید نوع کاتیوشا و موشک هایی با برد متوسط 1300 کیلومتر ارتش این کشور را به تصویر کشید. از تصاویر ماهواره ای چنان برمی آمد که این رژه نظامی برای این مراسم، احتمالا بزرگترین رژه تاریخکره شمالی محسوب به شمار می آید. تانک ها، خودروهای زرهی وموشکهای بالستیک در رژه نظامی در میدان کیم ایل سونگ در پیونگ یانگ به همراه هزاران تن از سربازان ارتش کره شمالی برای اسکورت حضور داشتند. منبع: CNN

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: کجارو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 724

به "تصاویر رژه نظامی کره شمالی در هفتادمین سالگرد پیروزی حزب حاکم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رژه نظامی کره شمالی در هفتادمین سالگرد پیروزی حزب حاکم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید