تعلل کمیته استیناف و اصرار مدیران شهرخودرو

به گزارش مجله بای بلاگ، شیوع ویروس کرونا رسیدگی به حکم کمیته انضباطی در پرونده 2 بازیکن شهرخودرو توسط کمیته استیناف را عقب انداخته است که با اعتراض مدیران شهر خودرو همراه شده است.

تعلل کمیته استیناف و اصرار مدیران شهرخودرو

به گزارش خبرنگاران، بیش از 45 روز پیش کمیته مشخص شرایط در حکمی 2 بازیکن شهرخودرو یعنی حسن جعفری و میلاد سرلک را 4 ماه محروم و باشگاه شهرخودرو را از یک پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرد؛ اتفاقی که قبل از دیدار با پرسپولیس رخ داد و صدای مشهدی ها را در آورد تا آن ها اعتراض خود را به کمیته استیناف ببرند.

مدیران شهرخودرو دلیل این حکم کمیته مشخص شرایط را یک تهمت تلقی کردند و معتقدند کمیته مشخص شرایط به دلیل یک سری از شبهات چنین جریمه ای را برای باشگاه مشهدی در نظر گرفته است؛ اتفاقی که مدیران شهرخودرو زیر بار آن نمی فرایند و حتی اذعان کرده اند که با باشگاه نساجی به توافق رسیده بودند و نیاز به چنین جریمه و حکمی نبود. دلیل حکم این کمیته این بود که 2 بازیکن فصل قبل نساجی تنها 24 ساعت بعد از فسخ قرارداد با تیم قائمشهری، با شهرخودرو به توافق رسیده و قرارداد امضا کردند؛ اتفاقی که حدس در خصوص مذاکره باشگاه مشهدی با این 2 بازیکن در زمان عضویتشان در نساجی را افزایش می دهد و سر نخ اصلی کمیته مشخص شرایط برای صدور این رای بوده است.

شیوع گسترده ویروس کرونا باعث شده تا جلسه کمیته استیناف عقب بیفتد اما باشگاه شهرخودرو مدعی است که این کمیته در بررسی این پفراینده تعلل کرده است و به تماس های این باشگاه پاسخ نداده است .

هر چند جلسات کمیته انضباطی چند روزی است آغاز شده است و حتی این کمیته آرای چند پفراینده را هم اعلام کرده است اما کمیته استیناف هنوز تشکیل جلسه نداده است. در این راستا فرهاد حمیداوی، مالک شهرخودرو در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: چندین بار با کمیته استیناف تماس گرفتیم اما کسی پاسخگو نبود. انگار دلشان نمی خواهد به این پفراینده رسیدگی شود. ما به دنبال حق طبیعی خود هستیم و بازیکنان ما نادرست محروم شده اند زیرا ما حتی با باشگاه نساجی نیز به توافق رسیده بودیم و دلیلی برای محرومیت 2 بازیکن ما آن هم در آستانه بازی مهمی چون پرسپولیس وجود نداشت.

اما علیرضا صالحی، رییس کمیته استیناف در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص پفراینده محرومیت 2 بازیکن شهرخودرو که توسط کمیته مشخص شرایط صادر شد شرح داد: ما هنوز زمانی را برای رسیدگی به این پفراینده در نظر نگرفته ایم و هر موقع قرار باشد، ابلاغی صورت بگیرد ما آن را بر روی سایت فدراسیون فوتبال منتشر خواهیم کرد. همچنین شایعاتی در خصوص این که کمیته استیناف از روی عمد این پفراینده را بررسی نمی کند وجود داشت که باید بگویم این ها زایده ذهن و توهم کسانی است که آن را مطرح کرده اند و کمیته استیناف در هیچ پفراینده ای نگاه یک طرفه ندارد.

با این اوصاف و با توجه به اظهار نظرهای مسوولان شهر خودرو به نظر می رسد اگر کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را رد کند شهر خودرو می تواند مدعی نتیجه بازی با پرسپولیس شود و اگر کمیته استیناف رای را برنگرداند، شهرخودرویی ها به فیفا شکایت خواهند کرد.

حالا باید دید کمیته استیناف چه زمانی درباره این پفراینده تصمیم گیری خواهد کرد و بالاخره تکلیف پنجره نقل و انتقالاتی شهرخودرو و 2 بازیکن این تیم چه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1981

به "تعلل کمیته استیناف و اصرار مدیران شهرخودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلل کمیته استیناف و اصرار مدیران شهرخودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید