تیراندازی در مینیاپولیس آمریکا یک کشته و 11 زخمی برجای گذاشت

به گزارش مجله بای بلاگ، در حادثه تیراندازی در شهر مینیاپولیس آمریکا دستکم 12 نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و یکی از آنها جان خود را از دست داد و 11 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

تیراندازی در مینیاپولیس آمریکا یک کشته و 11 زخمی برجای گذاشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پلیس شهر مینیاپولیس ایالت مینه سوتا آمریکا اظهار داشت که در حادثه تیراندازی در این شهر، 12نفر هدف گلوله قرار گرفتند.

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در این خصوص گزارش کرد، پلیس مینیاپولیس در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر نموده بود، تأیید کرد که یک نفر در حادثه تیراندازی در این شهر جان خود را از دست داده و 11 نفر دیگر دچار جراحات خفیف شدند.

در توییت های اولیه پلیس مینیاپولیس که قبل از ساعت 03:00 به وقت محلی (12:30 یکشنبه به وقت تهران) منتشر شده بود، آمار افرادی که مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، 10 نفر گزارش شده بود که همگی با سطوح مختلفی از جراحات در بیمارستان بستری بودند.

پلیس همچنین در توییت اولیه خود به عموم مردم توصیه نموده بود که از حضور در منطقه تجاری آپتون مینیاپولیس که در نزدیکی سالن تئاتر آپتون و شماری از رستوران ها و باشگاههای شبانه قرار گرفته، دوری نمایند.

تصاویری که از بعد از حادثه تیراندازی در فضای مجازی قرار گرفته، نشان می دهد که شیشه های نزدیک سالن تئاتر و یک مغازه دیگر بر اثر اصابت گلوله در هم شکسته شده است.

محل وقوع حادثه تیراندازی در سه مایلی غرب منطقه ای از مینیاپولیس قرار گرفته که در آن محل در تاریخ 25 ماه می (پنجم خرداد ماه)، جورج فلوید شهروند 46 ساله سیاهپوست آمریکایی در زیر زانوی افسر پلیس سفیدپوست جان خود را از دست داد و پس از آن موجی از اعتراضات در اعتراض به خشونت و تبعیض نژادی پلیس آمریکا در این شهر شروع شد و به دیگر شهرهای این کشور و کشورهای دیگر گسترش یافت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2922

به "تیراندازی در مینیاپولیس آمریکا یک کشته و 11 زخمی برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در مینیاپولیس آمریکا یک کشته و 11 زخمی برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید