جواد هروی مشاور و مدیرکل حوزه معاونت پارلمانی رییس جمهور شد

به گزارش مجله بای بلاگ، معاون پارلمانی رئیس جمهور با صدور حکمی، جواد هروی را به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه معاونت امور مجلس ریاست جمهوری منصوب کرد.

جواد هروی مشاور و مدیرکل حوزه معاونت پارلمانی رییس جمهور شد

به گزارش خبرنگاران، حسینعلی امیری در حکم خود با اشاره به تجربیات و سوابق ارزشمند جواد هروی در دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی و امور اجرایی و علمی، خواستار پیگیری تعاملات سازنده بین دولت و مجلس شورای اسلامی شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین بر ضرورت بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق و مسئولیت پذیر معاونت و رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید تاکید کرده است.

جواد هروی پیش از این نمایندگی مردم قائنات در مجلس نهم را برعهده داشت و علاوه بر آن، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و همچنین رئیس فراکسیون تاریخ و گردشگری، رییس کمیته آموزش عالی و ریاست گروه های دوستی پارلمانی چندین کشور اروپایی در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود. ریاست پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی در شمال شرق کشور، عضویت در شورای پژوهشی پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور و عضویت در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات انسانی کشور از جمله فعالیت های علمی و پژوهشی هروی است.

وی که دکترای تاریخ دارد، هم اکنون در رشته های تاریخ، علوم سیاسی و معماری نیز در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تدریس می کند.

عضویت در شورای عالی اطلاع رسانی کشور، هیات امنای پژوهشی منطقه 2 وزارت علوم و تحقیقات و هیات امنای دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان جنوبی، مدیرمسئولی مجله علمی پژوهشی پژوهشنامه تاریخ و شرکت در همایش ها و کنگره های علمی داخل و خارج از کشور از دیگر فعالیت های وی بوده است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 995

به "جواد هروی مشاور و مدیرکل حوزه معاونت پارلمانی رییس جمهور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواد هروی مشاور و مدیرکل حوزه معاونت پارلمانی رییس جمهور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید