حمایت تمام قد مارتینس از لوکاکو

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک از شاگرد خود و مهاجم تیم فوتبال اینتر در برابر نقدها حمایت کرد.

حمایت تمام قد مارتینس از لوکاکو

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مارتینس در گفت وگو با نشریه انگلیسی تایمز در حمایت از روملو لوکاکو که با وجود به ثمر رساندن 23 گل در 35 بازی از رقابت های این فصل، همچنان مورد انتقاد بعضی کارشناسان فوتبال است، گفت: کارشناسان چنین شخصیتی دارند که همواره آنچه که بازیکن انجام نداده یا انجام نمی دهد را برجسته می نمایند. بازیکنان خاصی هستند که ما همواره کارهای خوب آنها را برجسته می کنیم و برای سایر بازیکنان مواردی وجود دارد که ما آنها را برجسته نمی کنیم. روملو بعد از زمان حضورش در چلسی در گروه دوم نهاده شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک گفت: لوکاکو چند فصل فوق العاده را در اورتون داشت، اما سپس تصمیم به ترک این تیم (به مقصد منچستریونایتد) گرفت. آنجا هم چنین حسی وجود داشت که وقتی او گلزنی نمی کرد، کارهایش برجسته و چیزهای منفی درباره عملکردش گفته می شد. چنین چیزهای من را شگفت زده می نماید چون روملو بازیکنی فوق العاده باکیفیت است.

مارتینس ادامه داد: او یک گلزن است و نمی توان او را بابت انجام ندادن کارهای دیگر، مورد ارزیابی قرار داد. درست مثل دیه گو مارادونا که نمی توانست تکل بزند و در کارهای دفاعی شرکت کند یا اینکه نمی توانست از پای راست خود استفاده کند.کسی درباره اینکه مارادونا چند بار از پای راست خود استفاده کرد، صحبت نمی نماید.

وی در انتها در حمایت از لوکاکو که تا به امروز در 84 بازی ملی با پیراهن بلژیک پیروز شده 52 گل به ثمر برساند، تأکید کرد: روملو یک گلزن است، این کار و چیزی است که به بهترین شکل ممکن انجامش می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1893

به "حمایت تمام قد مارتینس از لوکاکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت تمام قد مارتینس از لوکاکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید