حمله مار پیتون غول پیکر به صاحبخانه در توالت!

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران : مار 3.5 متری ای که در توالت پنهان شده بود به صاحبخانه حمله ور شد.

حمله مار پیتون غول پیکر به صاحبخانه در توالت!

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش به نقل از خبرنگاران، شهروند مالزیایی که قصد استفاده از سرویس بهداشتی خانه اش را داشت هرگز تصور نمی کرد که با حمله یک مار پیتون غول پیکر غافلگیر خواهد گردد. این مرد که هویتش معین نشده در حال استفاده از توالت فرنگی خانه اش بود که ناگهان با حمله یک مار پیتون روبرو شد. او پس از حمله این مار 3.5 متری در حالی که دچار ترس و وحشت شده بود اقدام به فرار کرد.

دقایقی بعد مارگیران یک مرکز نجات حیوانات در خانه این مرد در منطقه گِلانگ پاتاه حاضر و این مار را شکار کردند. آن ها پس از حضور در محل حادثه یک مار پیتون غول پیکر را که در سوراخ کاسه توالت فرنگی پنهان شده بود پیدا کردند. تصاویر منتشر شده لحظه شکار این مار توسط مارگیران را نشان می دهد. بنا به گفته مارگیران بزرگی مار موجب شکسته شدن بعضی از لوله های تولت فرنگی شد.

این مرکز نجات حیوانات با انتشار این تصاویر در فیسبوک نوشت: در هنگام حضور در سرویس بهداشتی مراقب باشید. درب سرویس بهداشتی را برای جلویگری از ورود حیوانات ببندید.

لازم به ذکر است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می گردد که سال گذشته نیز حمله یک مار پیتون به یک زن تایلندی خبرساز شده بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7019

به "حمله مار پیتون غول پیکر به صاحبخانه در توالت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله مار پیتون غول پیکر به صاحبخانه در توالت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید