خانبیگی: 35 گروه دانشجویی در رویداد پتروتست شرکت کرده اند

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیر کل پژوهش وزارت نفت گفت: رویداد پتروتست با موضوع آشکارسازی، تسهیل و تامین نیازهای فناورانه صنعت نفت و حضور 35 گروه دانشجویی برگزار شد.

خانبیگی: 35 گروه دانشجویی در رویداد پتروتست شرکت کرده اند

احمد خان بیگی، مدیر کل پژوهش وزارت نفت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره برنامه های وزارت نفت در هفته پژوهش گفت: وزارت نفت از ابتدای هفته پژوهش به برگزاری رویداد نوآوری، پتروتست و نمایشگاه عرضه و تقاضا پرداخته است.

خان بیگی با بیان اینکه 35 گروه دانشجویی در رویداد پتروتست شرکت کرده اند؛ اظهار کرد: رویداد دانشجویی پتروتست با هدف ایجاد بستر مناسب در جهت رشد و تعالی استعداد های جوان و پویای کشور و زمینه سازی برای انتقال تجربیات متخصصین صنعت نفت به دانشجویان مطرح شد.

مدیر کل پژوهش وزارت نفت شرح داد: رویداد پتروتست با موضوع آشکارسازی، تسهیل و تامین نیاز های فناورانه صنعت نفت توسط وزارت نفت و با همکاری دبیرخانه المپیاد مهندسی نفت و شتابدهنده آما برگزار شده است.

وی با بیان اینکه امروز 27 آذر ماه 98 اختتامیه این رویداد برگزار خواهد شد؛ تاکید کرد: وزارت نفت در اختتامیه این رویداد به راه چاره های فناورانه برتر گرنت فناوری اعطا می کند.

خان بیگی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه و تقاضای فناورانه در هفته پژوهش گفت: این نمایشگاه از روز دوشنبه 25 آذر ماه 98 آغاز شده است و تا امروز 27 آذر ماه ادامه دارد.

مدیر کل پژوهش وزارت نفت ادامه داد: بیش از 70 مجموعه استارت آپ و شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه محصولات فناورانه خود را درحوزه صنعت نفت و گاز به نمایش گذاشته اند.

وی با بیان اینکه درنمایشگاه تقاضا، چهار شر کت اصلی وزارت نفت با عنوان های شرکت نفت ایران، شرکت ملی گاز، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت ملی پالایش پخش فرآورده های نفتی ایران مجموعه چالش های خود را در حوزه کالا، تجهیزات ومواد شیمیایی عرضه کرده اند؛ شرح داد: طبق این فرایند شرکت های دانش بنیانی که توانایی ساخت دارند می توانند با شرکت های وزارت نفت به انعقاد قرارداد بپردازند.

وی در انتها با اشاره به رویداد یک چالش یک راه چاره که روز گذشته 26 آذر ماه در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار گشت؛ اعلام کرد: این رویداد با موضوع خوردگی تجهیزات صنعت نفت و موضوع راه چاره های فناورانه حوزه صنعت نانو تکنولوژی موجب عقد قرار داد با هفت شرکت فناور درحوزه نانو شده است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 86

به "خانبیگی: 35 گروه دانشجویی در رویداد پتروتست شرکت کرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانبیگی: 35 گروه دانشجویی در رویداد پتروتست شرکت کرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید