خاکبان: به تیم جوانان واترپلو چه امکاناتی داده ایم؟

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی سابق تیم واترپلوی جوانان ایران گفت: نتایج تیم ایران در رقابت های جهانی کویت نسبتا خوب است، چون امکانات کافی به این تیم نداده ایم که انتظار نتیجه داریم.

خاکبان: به تیم جوانان واترپلو چه امکاناتی داده ایم؟

دانیال خاکبان سرمربی سابق تیم واترپلوی جوانان ایران در گفت وگو با خبرنگاران، درباره عملکرد تیم ملی جوانان ایران در رقابت های قهرمانی دنیا 2019 کویت، توضیح داد: سال گذشته که این تیم با من راهی ازبکستان شد، نتوانستیم اردوهای متمرکز و منسجمی را به دلیل مسائل دانشگاهی و سربازی بازیکنان و توانایی کم فدراسیون از نظر مالی، برگزار کنیم. الان نیز برای مسابقات دنیای باید ببینیم چه چیزی به این بازیکنان و تیم داده ایم و چه چیزی می خواهیم.

او اضافه نمود: در این رقابت ها با تیم های رده اول اروپا به جز تیم آمریکا، نسبتا نتایج ما بد نبوده و از طرفی هم در بازی های دور دوم اگر این تیم اردوی بهتری داشت و چند بازی تدارکاتی برگزار می کرد، بردن مصر و ... دور از دسترس نبود. به نظرم کم تجربگی باعث شد تیم ما در دور دوم نتیجه نگیرد.

مربی سابق تیم ملی واترپلوی جوانان با بیان اینکه رقابت های دنیای متفاوت با مسابقات دیگر است، ادامه داد: اگر نتایج این مسابقات را ببینید، به عنوان مثال تیم ژاپن تا دو دقیقه سرانجامی از کرواسی 12 - 9 جلو بود اما در سرانجام این تیم کرواسی بود که 14 - 13 نتیجه را به سود خود رقم زد. اگر ژاپن را بررسی کنید، می بینید که این تیم در طول سال اردوهای برون مرزی دارد و در لیگ های اروپایی تمرین می کند.

او اضافه نمود: در سوی دیگر اما متاسفانه تیم ایران امکان اینکه سفر برون مرزی برود را ندارد و به جرات می توانم بگویم که اگر این مسابقات در کویت نبود، شاید این تیم هم اعزام نمی شد. در مجموع عملکرد تیم ایران با توجه به شرایطی که داشت مناسب است، اما باید این نتایج را بررسی کرد. شاید مشد نتایج بهتری در دور دوم کسب کرد.

خاکبان در پاسخ به این سوال که آیا هدف فدراسیون مبنی بر کسب تجربه تیم جوانان از این مسابقات مناسب است، توضیح داد: این تیم پشتوانه رده بزرگسالان است و آخرین رده سنی قبل از تیم بزرگسالان به شمار می رود چون ما تیم امیدها نداریم. این مسابقات محک خوبی برای این نفرات است تا برای رده های بالاتر آماده شوند. شخصا دوست ندارم برویم در این مسابقات کیسه گل شویم و برگردیم ولی متاسفانه شرایط ایران به قدری سخت است که راضی هستیم در این رقابت ها با اختلاف زیاد ببازیم تا حداقل با تیم های خوب دنیا بازی کنیم. اگر می شد اردوهای خوبی برگزار کنیم، قطعا چنین نتیجه ای رقم نمی خورد.

ملی پوش سابق واترپلوی ایران گفت: با همه این صحبت ها، با توجه به شرایط سخت موجود باید همین اعزام ها را هم به فال نیک بگیریم اما این نتیجه باید بررسی شود تا که بفهمیم چه ضعف هایی داریم. امیدوارم از این به بعد شرایط به نحوی شود که تیم بزرگسالان و رده های سنی ما اردوهای خوبی برگزار کنند تا شاهد چنین نتایجی در رده های سنی نباشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 117

به "خاکبان: به تیم جوانان واترپلو چه امکاناتی داده ایم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاکبان: به تیم جوانان واترپلو چه امکاناتی داده ایم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید