خبرنگاران دزد 17 ساله ساختمان های نیمه کاره تهران دستگیر شد

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران- خبرنگاران- سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت گفت: ماموران کلانتری 117 جوادیه با شناسایی و دستگیری یک دزد 17 ساله، 20 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره را کشف کردند.

خبرنگاران دزد 17 ساله ساختمان های نیمه کاره تهران دستگیر شد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران عظیم، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در سطح کلانتری 117 جوادیه موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان و ماموران نهاده شد.

وی اضافه کرد: ماموران با تشکیل تیمی مجرب متشکل از ماموران تجسس و عملیات کلانتری با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مال باختگان و آنالیز صحنه سرقت دریافتند، سرقت ها توسط یک نفر صورت گرفته و دزد از ساختمان های فاقد نگهبان با استفاده از تاریکی هوا سرقت را انجام می دهد.

این مقام انتظامی توضیح داد: ماموران در ادامه تحقیقات با استفاده از شگرد های خاص پلیسی مخفیگاه متهم 17 ساله به نام ر- م در حوالی خیابان صابونیان را شناسایی کردند و پس از چند روز تعقیب و مراقبت با هماهنگی قضائی این فرد را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت مطرح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به 20 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره اقرار کرد و در مخفیگاهش 55 کلاف سیم برق ساختمانی به ارزش حدود 70میلیون ریال کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1594

به "خبرنگاران دزد 17 ساله ساختمان های نیمه کاره تهران دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دزد 17 ساله ساختمان های نیمه کاره تهران دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید