خبرنگاران مازندرانی افراد دلسوزی هستند، خبرنگاران پل ارتباطی بین مسئولین و مردم هستند

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مهدی رازجویان، خبرنگاران مازندرانی افراد دلسوزی هستند که کوشش می نمایند با تعامل و آگاهی رسانی؛ زمینه ارایه خدمات بهتر از سوی دستگاه های اجرایی به مردم فراهم گردد .

خبرنگاران مازندرانی افراد دلسوزی هستند، خبرنگاران پل ارتباطی بین مسئولین و مردم هستند

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری، مهدی رازجویان در جمع اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان مازندران که با حضور دکتر محسنی بندپی، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در شهرداری نوشهر انجام شد، ادامه داد: بسیاری از خبرنگاران مازندران کوشش می نمایند ضمن تعامل با دستگاه های اجرایی، کاستی ها و مسائل را گوشزد و در صورت عدم برطرف، آنها را منتشر و اطلاع رسانی نمایند.

رازجویان خبرنگاران را پل ارتباطی بین مسئولین و مردم دانست، اضافه نمود: بسیاری از نقدهای سازنده یاری می نماید تا جلوی یک اتفاق ناگوار در آینده گرفته گردد.

رازجویان اصحاب رسانه را یک ظرفیت برای توسعه دانست و اضافه نمود: اصحاب رسانه می توانند چشم بینای دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها و شهرداری ها در شناسایی کمبودها باشند.

وی توضیح داد: دستگاه های اجرایی و شهرداری ها با پرداخت مطالبات نشریات، می توانند به چرخیدن چرخ نشریات و رسانه ها یاری نمایند.

رازجویان ادامه داد: نقد سازنده و ارائه پیشنهاد ، انتظاری است که دستگاه های اجرایی از تمام رسانه ها دارند.

معاون استاندار مازندران توضیح داد: تهمت و تخریب را نمی توان نقد دلسوزانه دانست بلکه بیان کاستی ها و کمبودهای واقعی همان نقد درست است.

رازجویان با بیان اینکه فضای مجازی یک ظرفیت برای اطلاع رسانی درست و صحیح است، اضافه نمود: کانال ها و صفحات خبری در فضای مجازی با انعکاس اخبار موثق می توانند نقش پررنگی در اطلاع رسانی صحیح داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5279

به "خبرنگاران مازندرانی افراد دلسوزی هستند، خبرنگاران پل ارتباطی بین مسئولین و مردم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مازندرانی افراد دلسوزی هستند، خبرنگاران پل ارتباطی بین مسئولین و مردم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید