خبرنگاران وزیر بهداشت دستور بازسازی بیمارستان سینا در کرمانشاه را صادر کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، کرمانشاه- خبرنگاران - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به کرمانشاه دستور مساعدت برای مقاوم سازی، تعمیرات و بازسازی بیمارستان سینا این شهر را به معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ابلاغ کرد.

خبرنگاران وزیر بهداشت دستور بازسازی بیمارستان سینا در کرمانشاه را صادر کرد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، دکتر سعید نمکی پنجشنبه شب ضمن اظهار خرسندی از کوشش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمانشاه برای بازگرداندن این بیمارستان به خدمت دهی برای سلامت مردم، از زحمات دکتر مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و همکارانش تشکر نموده و دستور فوری برای حل مشکل این بیمارستان را صادر کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در درخواست خود، ضمن تشریح اقدامات دانشگاه برای بازگشت بیمارستان سینا به مجموعه سلامت، خواهان اختصاص مبالغ مورد احتیاج برای راه اندازی این بیمارستان با 120 تخت بستری توسط وزیر بهداشت شد.

به گزارش خبرنگاران، این مرکز درمانی با توجه به شرایط بیماری کرونا در صورت بهره برداری یاری شایانی به درمان بیماران مبتلا خواهد نمود.

وزیر بهداشت عصر پنجشنبه 26 فروردین وارد استان شد و در این سفر 2 روزه به کرمانشاه قرار است در کارگروه های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شرکت نموده و سپس در جلسه ستاد مبارزه با کرونا که به صورت زنده از شبکه زاگرس کرمانشاه فردا (آدینه 27 فروردین) ساعت 10 پخش خواهد شد، حاضر می گردد.

به دنبال پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پس از طی مراحل قانونی و حقوقی، پایان در 11 بهمن 99 با رای قطعی مراجع قضایی، بیمارستان سینا به دانشگاه علوم پزشکی عودت داده شد.

بیمارستان سینا در سال 1389 از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جدا شده و در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته بود.

در استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت اکنون بیش از سه هزار تخت در 18 بیمارستان دولتی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی، 2 بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و 2 بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6702

به "خبرنگاران وزیر بهداشت دستور بازسازی بیمارستان سینا در کرمانشاه را صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر بهداشت دستور بازسازی بیمارستان سینا در کرمانشاه را صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید