درخواست مجدد سازمان ملل برای توقف درگیری ها در قره باغ

به گزارش مجله بای بلاگ، دبیرکل سازمان ملل، ارمنستان و آذربایجان را به تشدید کوشش هایشان برای حل درگیری ها در منطقه قره باغ فراخواند.

درخواست مجدد سازمان ملل برای توقف درگیری ها در قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی سر در ورودی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به نقل از اسپوتنیک، استفان دوجاریک، سخنگوی آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل امروز یکشنبه در بیانیه ای اظهار داشت: دبیرکل از طرفین درگیر می خواهد با حسن نیت و سرعت عمل، گام های ملموسی را اتخاذ نمایند که در راستای توافق های اجرا شده با روسای مشترک گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری در اروپا و تعهدات سابقشان باشد.

دوجاریک اعلام کرد که دبیرکل نسبت به ادامه درگیری ها در منطقه کوهستانی قره باغ متاسف است و از فراخوان گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری در اروپا برای آتش بس فوری با اهداف انسان محبت آمیز حمایت می نماید.

بیست و پنجم ماه گذشته میلادی، ایالات متحده آمریکا اظهار داشت که آتش بس انسانی جدیدی بین آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره باغ برقرار شده است و 8 صبح روز دوشنبه ، 26 اکتبر به اجرا در می آید.

وزرای امور خارجه دو کشور همچنین اخیرا در ژنو با روسای مشترک گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری در اروپا در خصوص حل و فصل بحران قره باغ ملاقات کردند.

طرف های بین المللی برای حل و فصل درگیری ها در منطقه قره باغ بین ارمنستان و آذربایجان کوشش می نمایند و تا به امروز چند کشور میزبان مذاکرات بین وزرای خارجه دو طرف درگیر بودند که اولین جلسه در مسکو با حضور سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در 9 اکتبر برگزار گردید. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4698

به "درخواست مجدد سازمان ملل برای توقف درگیری ها در قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مجدد سازمان ملل برای توقف درگیری ها در قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید