راز سرقت های مسلحانه خشن روی گلدان شکسته

به گزارش مجله بای بلاگ، سارق حرفه ای با سه همدستش در زندان، نقشه سارقی های سریالی مسلحانه از خانه های پایتخت نشین ها را طراحی و بعد از آزادی، اجرا کردند.

راز سرقت های مسلحانه خشن روی گلدان شکسته

به گزارش خبرنگار جنایی جام جم، اوایل شهریور سال جاری مردی با پلیس 110 تهران تماس گرفت و از حمله سه سارق مسلح به خانه شان در محله پیروزی تهران اطلاع داد. ماموران در محل حاضر شده و مشاهده کردند، خانه به هم ریخته و سارقان پول، طلا، سکه و دلار به ارزش 800 میلیون تومان را سارقیدند.

شاکی در جریان تحقیقات گفت: شب سرقت من و مادرم در خانه بودیم که زنگ در به صدا درآمد. مردی از پشت در می گفت همسایه مان است و کلید در ورودی را در خانه جا گذاشته، در را برایش بازکردم. بعد از ده دقیقه فردی در آپارتمان را زد که وقتی باز کردم، سه مرد مسلح که سر و صورت شان را با پارچه پوشانده بودند، مرا به کناری هل داده و به زور وارد شدند. آنها من و مادرم را در اتاق انداخته، دست ها و پاهای مان را با پارچه بستند و کلید گاوصندوق را به زور گرفتند. بعد از یک ساعت از خانه رفتند. به زور خودمان را آزاد کردیم و متوجه سرقت پول و ارز از داخل گاوصندوق شدیم.

ماموران در آنالیز از محل سرقت، اثر انگشتی روی یک گلدان شکسته یافتند و آن را با اثر انگشت افراد سابقه دار در پلیس آگاهی مطابقت دادند که معین شد اثر انگشت متعلق به شهرام، سارق حرفه ای خانه ها بوده که به تازگی از زندان آزاد شده است.

پاتوق هایش زیر نظر گرفته شد تا این که روزهای پایانی هفته گذشته، رد او در خانه ای ویلایی در تهران به دست آمد و بازداشت شد.

او بعد از ضد و نقیض گویی اعتراف کرد، سرنموده باند است و گفت: سارق تک رو خانه ها بودم. اما در جریان سارقی آخرم مالباخته سر رسید و با ناکامی در سرقت به زندان افتادم. چهار سال در زندان بودم و در آنجا با سه مرد هم سلول شدم که سارق خانه ها به شیوه توپی زنی و بالکن روی بودند. در آنجا باند سرقت تشکیل دادیم و بعد آزادی، سارقی ها را آغاز کردیم. با شناسایی افراد پولدار، آنها را تعقیب و خانه شان را پیدا نموده و به روش های مختلف وارد خانه ها شده و سرقت می کردیم.

با اعتراف این متهم، سه همدستش نیز در تهران و شهرستان پردیس بازداشت شدند. در بازرسی از خانه های متهمان، تعدادی کلت که در سرقت ها از آن استفاده می کردند نیز کشف شد.

گروه حوادث روزنامه خبرنگاران

*عکس تزیینی است

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5212

به "راز سرقت های مسلحانه خشن روی گلدان شکسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز سرقت های مسلحانه خشن روی گلدان شکسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید