روسیه سفر پامپئو به بلندی های جولان را تحریک آمیز خواند

به گزارش مجله بای بلاگ، نماینده دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل به سفر وزیر خارجه آمریکا به بلندی های جولان واکنش نشان داد.

روسیه سفر پامپئو به بلندی های جولان را تحریک آمیز خواند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل اظهار کرد که کشورش سفر مایک پامپئو، وزیر خارجه ایالات متحده به بلندی های جولان را تحریک کننده می داند.

نبنزیا توضیح داد: ما به طور مداوم از حفظ وحدت سوریه، احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی آن حمایت می کنیم. ما خواهان کنار گذاشتن برنامه تقسیم کشورها و طولانی کردن درگیری ها هستیم.

نماینده دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل اضافه کرد: این امر (خواست دولت روسیه) شامل هم شرق و هم غرب سوریه، از جمله جولان اشغالی که بازدید یک مقام ارشد ایالات متحده از آن به عنوان یک تحریک تلقی می گردد، هست.

به گفته وی، مسکو به شدت نگران فرآیندهای در حال وقوع در خاک سوریه، جایی که حضور غیرقانونی نظامی ایالات متحده در آنجا همچنان ادامه دارد، است.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل با اشاره به درخواست کشورهای غربی برای آتش بس با تروریست ها در سوریه، از ادامه مبارزه روسیه با آنها اطلاع داد.

نماینده دائم روسیه در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت، روسیه علی رغم درخواست کشورهای غربی برای برقراری آتش بس با آنها، به مبارزه با تروریست ها در سوریه ادامه خواهد داد.

وی گفت: علیرغم کوشش نمایندگان غربی برای محافظت از شبه نظامیان با درخواست آتش بس با آنها، اقدامات ضد تروریسم ادامه خواهد یافت. ما اجازه تغییر نام تجاری تروریست ها را نمی دهیم.

وی اظهار داشت که اطلاعات در خصوص بودجه گسترده توسط بعضی از کشورهای غربی در خصوص اقدامات رسانه ای حامیان سرنگونی قهری دولت قانونی سوریه علنی شد.

وی گفت: همه ما این فیلم های ترسناک و غیرانسانی را دیده ایم که ظاهراً با پول حامیان اقتصادی خارجی ساخته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5207

به "روسیه سفر پامپئو به بلندی های جولان را تحریک آمیز خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه سفر پامپئو به بلندی های جولان را تحریک آمیز خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید