سفر ژنرال راحیل شریف به ریاض با هواپیمای اختصاصی حکام آل سعود

به گزارش مجله بای بلاگ، پس از صدور مجوز فرماندهی راحیل شریف به ریاست ائتلاف نظامی سعودی، یک هواپیمای اختصاصی حکام آل سعود این ژنرال بازنشسته را به ریاض برده است.

سفر ژنرال راحیل شریف به ریاض با هواپیمای اختصاصی حکام آل سعود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک لازم برای ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران پس از آنکه خبر صدور مجوز فرماندهی راحیل شریف جنجال های فاروانی به پا کرد و باعث اعتراض بسیاری از گروههای سیاسی و مذهبی پاکستان شد، یک هواپیمای خصوصی حکام آل سعود این ژنرال بازنشسته را به ریاض برده است.

قرار است راحیل شریف فرماندهی ائتلاف نظامی سعودی متشکل از 39 کشور را برعهده بگیرد.

علاوه بر این دولت پاکستان پنج هزار نیروی نظامی نیز به عربستان اعزام می نماید از ماموریت آنها اطلاع دقیق در دست نیست.

پیش از این اسلام آباد اعلام نموده بود که صدور مجوز فرماندهی ژنرال راحیل شریف بر ارتش ائتلاف آل سعود، هیچ ضرری به منافع تهران نخواهد زد.

ژنرال باجوا رئیس ستاد ارتش پاکستان در این خصوص بیان کرد ما علیه منافع تهران هیچ گامی برنخواهیم داشت و از خط قرمزهای ایران در منطقه آگاهی داریم.

آل سعود پس از ناکامی در به دست آوردن پیروزی در جنگ یمن دست به دامان پاکستان شده و سعی داشت ارتش این کشور را برای نبردهای زمینی مورد استفاده قرار دهد که نمایندگان مجلس پاکستان با این امر مخالفت کردند.

خبر صدور مجوز فرماندهی راحیل شریف بر ارتش ائتلاف آل سعود جنجال های فراوانی در پاکستان به همراه داشت و احزاب فراوانی مخالفت خود را با این کار بیان کردند.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 456

به "سفر ژنرال راحیل شریف به ریاض با هواپیمای اختصاصی حکام آل سعود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر ژنرال راحیل شریف به ریاض با هواپیمای اختصاصی حکام آل سعود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید