جمعیت ایرانی و شرکت های ایرانی در کانادا

به گزارش مجله بای بلاگ، کشور کانادا هر ساله هزاران مهاجر جدید را می پذیرد. در این کشور شرایط تحصیلی بسیار عالی است و همینطور شرایط کاری و رفاهی بالایی نیز دیده می شود. سابقه مهاجرت ایرانیان به این کشور به سال های اول قرن بیست باز می شود. این فرایند پس از جنگ جهانی دوم دیده شده است. اولین گروه مهاجرت از ایران به کانادا در سال 1970 بوده است و تا سال 1987 رشد 6 برابری از سوی مهاجرت ایران به این کشور دیده می شود. از سال 1987 به بعد شاهد مهاجرت های چند هزار نفره به این کشور هستیم و ایرانیان نقش مهمی در این جهت دارند. آمارها نشان می دهد که پس از آلمانی ها ایرانیان رتبه دوم در مهاجرت به کشور کانادا را دارند.

جمعیت ایرانی و شرکت های ایرانی در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تورهای مسافرتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

میانگین سنی مهاجرت به کشور کانادا عموما زیر 40 سال و بالای 20 سال اعلام شده است. در حدود 7 درصد از افراد بالای 60 سال نیز به این کشور مهاجرت می نمایند. در کشور کانادا مراکز فرهنگی زیادی از سوی ایرانیان تأسیس شده است به طوری که ایرانیان مقیم کانادا عموماً در زمینه کارآفرینی و کارهای فرهنگی رتبه خوبی دارند. یک نکته بسیار مهم در زمینه کشور کانادا وجود دارد و آن هم تأسیس های بزرگ در استان کبک است و این گزینه برای کسانی که به زبان رسمی این کشور تسلط دارند یک انتخاب عالی محسوب میگردد. مدرسه های فارسی توسط مدرسان فارسی زبان و ایرانیان از دیگر گزینه های موجود در کشور کانادا محسوب می گردد. وسعت کشور و میزان جمعیت کنترل شده از دیگر دلایل مهاجرت ایرانیان به کانادا است. در واقع در این کشور عموماً احتیاج به نیروهای تخصصی است. طبق آماری که به دست ما رسیده است کانادا از دسته معدود کشورهایی است که در سال به شکل متوسط در حدود 250 هزار مهاجر را مورد پذیرش قرار می دهد که در حدود 17 درصد مربوط به ایرانیان است.

انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 526

به "جمعیت ایرانی و شرکت های ایرانی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمعیت ایرانی و شرکت های ایرانی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید