شرکت پرحاشیه فرابورسی بازارگردان معرفی کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، عملیات بازارگردانی شرکت های توسعه بین المللی پدیده شاندیز، شرکت بیمه اتکایی امین و فولاد کاویان امروز و فردا در فرابورس آغاز می شود. شرکت فرابورس ایران از آغاز عملیات بازارگردانی شرکت فولاد کاویان با نماد معاملاتی فوکا به روش مبتنی بر حراج از امروز(سه شنبه) خبر داد.

شرکت پرحاشیه فرابورسی بازارگردان معرفی کرد

عملیات بازارگردانی شرکت های توسعه بین المللی پدیده شاندیز با نماد معاملاتی گشان و شرکت بیمه اتکایی امین با نماد معاملاتی اتکام به روش مبتنی بر حراج در فرابورس ایران از فردا(چهارشنبه) آغاز می شود.

فرابورس فردا عرضه اولیه دارد

این در حالی است که از 10 مهرماه امسال تمامی شرکت های بورسی و تا 15 مهر شرکت های حاضر در فرابورس ملزم به معرفی بازارگردان شدند که به گفته مدیر نظارت بر ناشران بورس، همه ناشران پذیرفته شده در بورس موظفند برای انعقاد قرارداد بازارگردانی و معرفی بازارگردان به بورس اوراق بهادار تهران یا فرابورس ایران اقدام کنند.

بر این اساس در صورت اجرا نکردن این ابلاغیه، ناشران متخلف محسوب و جرایم برای آنان در نظر گرفته می شود که این جرایم و ضمانت اجرایی شامل تذکر، اخطار، محدودیت موقت یا دائم در دسترسی به سامانه معاملات، تعلیق یا لغو مجوزهای صادره توسط سازمان، محرومیت دریافت خدمات از ارکان بازار سرمایه برای مدت تعیین، جریمه نقدی، محرومیت از تصدی در هیئت مدیره اشخاص تحت نظارت، سلب صلاحیت و لغو پذیرش می شود.

منبع: تسنیم

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5702

به "شرکت پرحاشیه فرابورسی بازارگردان معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت پرحاشیه فرابورسی بازارگردان معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید