شفیلد یونایتد 2 - منچستریونایتد 3؛ بازهم کامبک و پیروزی دلچسب خارج از خانه

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- با ثبت یک باخت دیگر در کارنامه کریس وایلدر و عدم تغییر شرایط او و تیمش، این شاگردان اوله گونار سولسشر بودند که به پنج امتیازی لیورپول صدرنشین رسیدند.

شفیلد یونایتد 2 - منچستریونایتد 3؛ بازهم کامبک و پیروزی دلچسب خارج از خانه

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، منچستریونایتد با کسب یک پیروزی خارج از خانه دیگر، خود را به صدر جدول رده بندی لیگ برتر نزدیک کرد. در مسابقه ای که به عادت این فصل برای شیاطین سرخ سخت آغاز شد، مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال اجازه ندادند شفیلد یونایتد از این مسابقه به عنوان فرصتی برای کسب اولین پیروزی خود در فصل 21-2020 استفاده کند. بدین ترتیب دهمین برد خارج از خانه پیاپی منچستریونایتد در لیگ برتر به دست آمد که این در تاریخ باشگاه رکورد جدیدی محسوب می گردد. منچستریونایتد در بازی بعدی خود روز یکشنبه هفته آینده از لیدزیونایتد میزبانی می نماید و شفیلد یونایتد هم باید در همان روز، در استادیوم آمکس به مصاف برایتون برود.

شفیلد یونایتد 1-0 منچستریونایتد؛ مک گولدریک (5): مگوایر پس از یک ضربه دروازه، توپ را مجددا به هندرسون پاس داد ولی تعلل این دروازه بان در پاس دادن باعث شد برک خودش را به توپ برساند و آن را به هر نحو رو به بیرون برای مک گولدریک بفرستد تا این بازیکن به راحتی دروازه هندرسون را با یک بغل پا باز کند.

شفیلد یونایتد 1-1 منچستریونایتد؛ رشفورد (26): پس از چند کوشش ناپیروز برای فرار از تله آفساید حریف، این بار رشفورد با زمان بندی درست در استارت خود و سپس کنترل عالی پاس بلند لیندلوف، توانست با شوت پای راست خود بازی را به تساوی بکشاند.

شفیلد یونایتد 1-2 منچستریونایتد؛ مارسیال (33): پاس پشت دفاع دیگری از پوگبا به مارسیال رسید و این بازیکن پس از عبور دادن توپ از بین پاهای رمزدیل، دروازه خالی حریف را باز کرد.

شفیلد یونایتد 1-3 منچستریونایتد؛ رشفورد (51): گرینوود در میانه میدان با یک خطا متوقف شد ولی رشفورد اجازه نداد داور بازی را متوقف کند و توپ را به فرناندز رساند. مارسیال پس از دریافت پاس در عمق فرناندز توپ را مهیا کرد تا رشفورد از راه برسد و با یک شوت کم ارتفاع، دومین گل خودش و سومین گل شیاطین سرخ را به ثمر برساند.

شفیلد یونایتد 2-3 منچستریونایتد؛ مک گولدریک (87): کرنر ارسالی فلک با ضربه سر لیندلوف همراه شد ولی توپ با برخورد به سر مک گولدریک به طرز غافلگیرانه ای وارد دروازه هندرسون شد.

شیاطین سرخ عملکرد فوق العاده ای در بازی های خارج از خانه داشته اند. منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه به مصاف شفیلد یونایتد رفت و در سرانجام پیروز شد این تیم را با نتیجه 3-2 شکست دهد. به نقل از Opta، با کسب پیروزی خارج از خانه مقابل شفیلد یونایتد، منچستریونایتد به اولین تیم در تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شد که پیروز شده تا در 10 بازی متوالی خارج از خانه و با به ثمر رساندن 2 گل (یا بیشتر از 2 گل) پیروز گردد. پیش از آغاز رقابت های لیگ برتر، تاتنهام در سال 1960 پیروز به ثبت چنین رکوردی شده بود. مارکوس رشفورد تحت نظر اوله گونار سولسشر عملکرد فوق العاده ای داشته است و از زمان انتصاب او به عنوان سرمربی منچستریونایتد، رشفورد در تمامی رقابت ها پیروز به ثبت 42 گل شده است؛ این بهترین عملکرد یک بازیکن تحت نظر یک سرمربی پس از سر الکس فرگوسن بوده است.

بدترین آغاز تاریخ در لیگ سطح اول انگلستان توسط شفیلد یونایتد رقم خورد. شفیلد یونایتد در 13 هفته ابتدایی فقط 1 امتیاز کسب نموده است. در تاریخ 130 ساله لیگ سطح اول انگلستان، سابقه نداشت که تیمی تا سرانجام هفته سیزدهم فقط 1 امتیاز کسب نموده باشد. تنها امتیاز این تیم مقابل فولام به دست آمد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5361

به "شفیلد یونایتد 2 - منچستریونایتد 3؛ بازهم کامبک و پیروزی دلچسب خارج از خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفیلد یونایتد 2 - منچستریونایتد 3؛ بازهم کامبک و پیروزی دلچسب خارج از خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید