طرح های پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی در مقابله با کرونا تشریح شد

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، طرح های پژوهشی این دانشگاه برای مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد.

طرح های پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی در مقابله با کرونا تشریح شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: پروژه افزایش آگاهی شهروندان ایرانی و افغانی نسبت به راه های پیشگیری از گسترش کرونا که پروپوزال آن از سوی کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو تهیه و به دفتر سازمان بهداشت جهانی در تهران ارسال شده از سوی این دانشگاه پیگیری شده است.

وی اضافه نمود: اجرای طرح پژوهشی توصیف، طبقه بندی و بازنمایی دانش پژوهش های حوزه ویروس کرونا با هدف تسریع دسترسی و ایجاد منبع مناسب برای تصمیم گیری های ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز از طرح های پژوهشی بوده که در این دانشگاه اجرا شده است.

سلیمی به سایر اقدامات این دانشگاه در حوزه فعالیت های پژوهشی انجام گرفته اشاره نمود و گفت: اختصاص یک شماره از مجلات معتبر علمی دانشگاه به مطالب مربوط به بحران کرونا، تدوین و انتشار کتابی مرتبط با شیوع ویروس کرونا توسط انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی، طرح های پژوهشی در حوزه تربیت بدنی و علوم ورزشی، اجرای طرح پژوهشی دانشکده حقوق این دانشگاه در مورد راه چاره های جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تحریم های امریکا در مواجهه با کرونا از دیگر اقدامات این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در سرانجام گفت: اجرای طرح پژوهشی موسسه آموزش عالی بیمه اکو، برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با فرآیند های راه اندازی کسب و کار در این دوره، فراوری محتوای تصویری در مورد مشاوره های روان شناسی وحمایت از واحد های نوآور و دانش بنیان آسیب دیده از کرونا از دیگر اقدامات دانشگاه علامه طباطبایی در رویارویی با بحران ویروس کرونا به شمار می رود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2103

به "طرح های پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی در مقابله با کرونا تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی در مقابله با کرونا تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید