فاکس نیوز: تخلفِ مالیاتی فرزند جو بایدن برملا شد

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، شبکه خبری فاکس نیوز روز دوشنبه در گزارشی گفت که هانتر بایدن پسر جو بایدن نامزد پیروز در انتخابات 2020 آمریکا 400 هزار دلار درآمد خود از شرکت اوکراینی فعال در حوزه انرژی موسوم به بوریسما هلدینگز را به سازمان امور مالیاتی آمریکا (IRS) اعلام نکرده است.

فاکس نیوز: تخلفِ مالیاتی فرزند جو بایدن برملا شد

فاکس نیوز در گزارش خود با استناد به یک نامه غیررسمی که جزئیات درآمد هانتر بایدن را در بازه زمانی 17-2013 نشان می دهد، ادعا کرد که پسر بایدن پس از پیوستن به هیأت مدیره شرکت بوریسما در سال 2014 حدود 400 هزار دلار از درآمد حاصله خود را گزارش نداده است.

از سوی دیگر، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در صدد معین یک مشاور حقوقی ویژه است که علاوه بر بررسی ادعاهای تقلب در انتخابات ماه نوامبر، اتهام های مطرح شده علیه پسر جو بایدن را نیز پیگیری نماید.

این در حالی است که چهارشنبه گذشته، هانتر بایدن گفت که دفتر دادستان آمریکا در ایالت دِلاور تحقیقات خود را در مورد امور مالیاتی وی آغاز کرده است. یک منبع آگاه نیز به شبکه خبری فاکس نیوز گفت که تحقیقات مزبور شامل معاملات ادعایی بایدن با چین نیز خواهد شد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5379

به "فاکس نیوز: تخلفِ مالیاتی فرزند جو بایدن برملا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاکس نیوز: تخلفِ مالیاتی فرزند جو بایدن برملا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید