قوانین سختگیرانه در کاخ سفید بایدن

به گزارش مجله بای بلاگ، کارکنان رده بالای کاخ سفید، تعاملات با یکدیگر در بیشتر دفاتر را به روزی 15 دقیقه محدود کرده اند. هم زمان بیش از شش نفر اجازه ندارند که در دفتر کار بایدن حضور یابند و حدبیشتر پنج تن می توانند نزد رئیس دفتر ملاقات کنند. در اتاق روزولت هم که کارکنان عصر هر روز برای طرح نجات مرتبط با کرونا جلسه دارند، تجمع به 10 نفر محدود شده است.

قوانین سختگیرانه در کاخ سفید بایدن

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، بال غربی کاخ سفید با حضور جو بایدن، رئیس جمهوری جدید به محلی کاملا متفاوت تبدیل شده است؛ آرام تر، منظم تر و بسیار آگاه تر درباره پاندمی کرونا که اکنون اولویت دولت جدید است. این مساله تا حدی بازتاب شیوه کار تیم جو بایدن است، اما عمدتا این محصول قوانین سختگیرانه ای است که برقرار شده تا در صورت بیماری یک عضو در تیم بایدن، خطر سرایت به دیگران کاهش یابد.

جلسات صبح و عصر کارکنان ارشد از طریق اپلیکیشن زوم انجام می شود و این در حالیست که بسیاری از شرکت کنندگان از دفاترشان در کنار یکدیگر آنلاین می شوند. کارکنان پشت میزهایشان نهار می خورند و در آن زمان چون نیاز است ماسک هایشان را بردارند، باید درب اتاق هایشان را ببندند.

اجازه ورود بازدیدکننده به داخل کاخ سفید بدون تایید داده نمی شود و کارکنان بال غربی و تیم دفتر اجرایی آیزنهاور که ساختمان هایشان مقابل یکدیگر است، اجازه ملاقات حضوری ندارند مگر اینکه الزامات را رعایت کنند.

این مقررات سختگیرانه درست نقطه مقابل گشت و گذارهای آزادانه در آخرین ماه های حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید است. آن زمان استفاده از ماسک اختیاری بود و آن دسته از کارکنانی هم که ماسک می زدند، مورد تمسخر همکارانشان قرار می گرفتند و حتی دونالد ترامپ هم به آنها می گفت که ماسک نزنند. در حالی که برخی از جلسات مجازی برگزار می شد، مقام های سابق ترامپ می گویند که بسیاری از اعضا به شکل حضوری ملاقات داشتند.

مقام ها می گویند که بال غربی اکنون تقریبا خالی است و بسیاری از کارکنان بیشتر اوقات در تنهایی کار می کنند. یک مقام گفت، حدود 70 درصد از 500 کارمند کاخ سفید هنوز دورکاری از خانه دارند.

آنیتا دان، مشاور ارشد بایدن که به عنوان مدیر ارتباطات در کاخ سفید اوباما هم کار می کرد، گفت: اندکی متفاوت است. ما عصرها یک جلسه هماهنگی مرتبط با ویروس کرونا داریم و از آنجایی که اتاق روزولت محدودیت هایی دارد، برخی از اتاق هایشان کار می کنند. نیروها درب اتاق هایشان را بیش از هر زمان دیگری می بندند.

با اینکه تعداد بالایی از مقام های دولتی آمریکا واکسینه شده اند، اما تمام اعضای بال غربی کاخ سفید تقریبا هر روز تست کرونا می دهند. مجموع این تدابیر و الزام به استفاده از ماسک ان95 و اینکه برخی از دو ماسک استفاده می کنند، موجب شده تا صحنه های عجیبی هم در سالن های کاخ سفید دیده شود و کارکنان در زمان برخورد یکدیگر را نشناسند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6010

به "قوانین سختگیرانه در کاخ سفید بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین سختگیرانه در کاخ سفید بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید