موج کم فشار بارشی از هرمزگان خارج می گردد، شرایط تردد های دریایی مساعد است

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/هرمزگان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: از ساعات شب شاهد خروج موج کم فشار بارشی در استان هرمزگان خواهیم بود.

موج کم فشار بارشی از هرمزگان خارج می گردد، شرایط تردد های دریایی مساعد است

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با خبرنگاران، اضافه نمود: ضمن تضعیف سامانه بارشی در هرمزگان، امروز پنجشنبه در بعضی نقاط شرقی ،شمالی و خفیف تر در بعضی نقاط مرکزی بارش پراکنده باران پیش بینی می گردد و از ساعات شب شاهد خروج کامل سامانه بارشی خواهیم بود.

وی اضافه نمود: شرایط تردد های دریایی تا ساعات بعدازظهر در محدوده تنگه هرمز و دریای عمان مساعد است، طی امروز خلیج فارس و مناطق غربی و جنوبی جزایر کیش و لاوان نسبتا مواج است.

سی سی پور بیان نمود: از ساعات شب با خروج موج کم فشار بارشی و تاثیر زبانه های سامانه پر فشار در مناطق شرقی و مرکزی استان و همچنین در تنگه هرمز وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: تنگه هرمز از ساعات شب تا ظهر آدینه 29 آذر نسبتا مواج خواهد بود که با توجه به مواج شدن تنگه هرمز احتمال اختلال در تردد های دریایی در ساعات صبح تا ظهر آدینه پیش بینی می گردد که توصیه می گردد تمهیدات لازم در بنادر مرکز و شرقی استان صورت پذیرد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان در سرانجام گفت: از لحاظ دمایی به تدریج با کاهش ابرناکی، شاهد کاهش محسوس دمای کمینه در بیشتر نقاط استان تا اوایل هفته آینده خواهیم بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 95

به "موج کم فشار بارشی از هرمزگان خارج می گردد، شرایط تردد های دریایی مساعد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موج کم فشار بارشی از هرمزگان خارج می گردد، شرایط تردد های دریایی مساعد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید