هشدار مقامات دولت آمریکا درباره حملات سایبری اخیر

به گزارش مجله بای بلاگ، مقامات دولت آمریکا هشدار دادند که عاملان حملات سایبری به چندین نهاد مهم در این کشور، از تکنیک ها و بدافزارهای مختلفی برای حمله سایبری به نهادهای آمریکایی بهره گرفته اند.

هشدار مقامات دولت آمریکا درباره حملات سایبری اخیر

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، مقامات دولت فدرال آمریکا پنج شنبه شب به وقت تهران یک هشدار فوری درباره نحوه نفوذ هکرها به چندین نهاد فدرال و تعدادی از شرکت های آمریکایی صادر کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بخش امنیت سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا هشدار داده است که هکرهایی که اخیراً به صورت عمیق به سامانه های دولتی آمریکا نفوذ نموده اند، از بدافزارها و تکنیک های مختلفی برای انجام این عملیات نفوذ بهره گرفته اند که این بدافزارها و تکنیک ها خطر بزرگی برای دولت فدرال آمریکا محسوب می شوند.

در هشداری که در مورد بدافزارها و تکنیک های مورد استفاده عاملان حمله سایبری اخیر به نهادهای آمریکایی صادر شده، آمده است: این دشمن توانایی های خاصی را در زمینه سوءاستفاده از زنجیره های تأمین نرم افزارها از خود نشان داده است و دانشی چشمگیر درباره شبکه های ویندوز دارد.

در ادامه این هشدار فوری آمده است: محتمل است که این دشمن از وکتورها، تاکتیک ها، تکنیک ها و رویه های بیشتری برای دسترسی [به سامانه ها] برخوردار باشد که ما هنوز از آن بی خبریم.

آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت های آمریکا وابسته به وزارت امنیت داخلی اضافه نموده است: در مجموع باید گفت که تکنیک های مشاهده شده حاکی از این هستند که دشمن ما پنهان کار و در زمینه امنیت عملیاتی ماهر است و تمایل دارد که منابع [اقتصادی] زیادی را صرف مخفی ماندن کند، به همین دلیل بازپرس های پرونده می گویند که ممکن است ماه ها طول بکشد که تشخیص دهند شبکه های آمریکایی تا چه حد مورد نفوذ قرار گرفته اند.

.+

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5357

به "هشدار مقامات دولت آمریکا درباره حملات سایبری اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مقامات دولت آمریکا درباره حملات سایبری اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید