واکنش باشگاه سپاهان به بلیت فروشی بازی با پرسپولیس

به گزارش مجله بای بلاگ، باشگاه سپاهان به خبر ادامه فروش بلیت برای بازی بدون تماشاگر این تیم برابر پرسپولیس واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه سپاهان به بلیت فروشی بازی با پرسپولیس

به گزارش ، در حالی که بازی تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس به علت شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر ساعت 15: 16 در استادیوم نقش دنیا برگزار می گردد، اما هنوز سامانه بلیت فروشی این بازی فعال است و طرفداران در حال خریداری بلیت این بازی هستند.

یکی از مدیران باشگاه سپاهان درباره این مطلب در تبادل نظر با خبرنگار ما اظهار کرد: سامانه بلیت فروشی استادیوم نقش دنیا در اختیار یک شرکت است که کار های مربوط به تهیه بلیت انجام می دهد. به هر حال ما نمی دانستیم که هنوز بلیت بازی امروز در حال فروش است و به اطلاع شرکت مربوطه می رسانیم که سامانه بلیت فروشی را قطع کند.

او درباره اینکه شرایط طرفدارانی که بلیت خریداری کردند به چه صورت می گردد، گفت: آن هایی که بلیت بازی امروز را خریداری کردند در نهایت می توانند این بلیت ها را در بازی بعدی که تیم سپاهان میزبان است استفاده نمایند و بلیت ها باطل نمی گردد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 923

به "واکنش باشگاه سپاهان به بلیت فروشی بازی با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه سپاهان به بلیت فروشی بازی با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید