شرایط قرمز در 63 شهر ، قرمز شدن تهران قطعی است

به گزارش مجله بای بلاگ، هشدار نسبت به بروز موج پنجم داده شده، منطقه ها قرمز کرونا از جنوب به مرکز و شمال کشور در حال توسعه هستند و در حال حاضر 63 شهرستان در کشور به رنگ قرمز کرونایی در آمدند.

شرایط قرمز در 63 شهر ، قرمز شدن تهران قطعی است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، هشدار موج پنجم کرونا اعلام شده و شاهد توسعه منطقه ها قرمز کرونا از جنوب به مرکز و شمال کشور هستیم.

در حال حاضر بر اساس اعلام وزارت بهداشت، 63 شهرستان در شرایط قرمز قرار گرفتند، تعداد بستری در تهران به سرعت در حال افزایش است و قرمز شدن آن قطعی است. بر این اساس رنگ بندی شهرستان ها که از چهارشنبه 9 تیر 1400 اعمال می شود در اپلیکیشن ماسک قرار گرفته است.

بر اساس نقشه رنگ بندی تازه شهرستان های جم، دیلم و گناوه در استان بوشهر، اسلامشهر و بهارستان در استان تهران، نهبندان در استان خراسان جنوبی، امیدیه و اندیمشک در استان خوزستان، بمپور، زهک، سراوان، سرباز و میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان، جهرام، داراب، زرین دشت، قیروکارزین و کازرون در استان فارس، ارزوئیه، رفسنجان، سیرجان و عنبرآباد در استان کرمان، گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد، علی آباد و مینودشت در استان گلستان، پلدختر در استان لرستان، آمل در استان مازندران، تفت، خاتم، مهریز و میبد در استان یزد در شرایط قرمز قرار گرفتند.

بر این اساس طبق آخرین آمار شهرستان ها در نقشه رنگ بندی کشور، اکنون 63 شهرستان در شرایط قرمز، 184 شهرستان در شرایط نارنجی و 201 شهرستان در شرایط زرد قرار دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7699

به "شرایط قرمز در 63 شهر ، قرمز شدن تهران قطعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط قرمز در 63 شهر ، قرمز شدن تهران قطعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید