پاسخ صریح عبدالملک الحوثی به فرستاده سازمان ملل

به گزارش مجله بای بلاگ، ایسنا نوشت: رهبر انصارالله یمن در ملاقات با فرستاده سازمان ملل به یمن تأکید کرد که ربط دادن پرونده انسانی به پرونده های نظامی و سیاسی معادله ای است که قبول کردن آن ممکن نیست.

پاسخ صریح عبدالملک الحوثی به فرستاده سازمان ملل

به نقل از شبکه خبری المیادین، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در ملاقات با مارتین گریفیث، فرستاده سازمان ملل به یمن گفت: ربط دادن پرونده انسانی به پرونده های نظامی و سیاسی معادله ای است که به هیچ وجه نمی توان آن را قبول کرد. باید سازمان ملل موضع صریحی نسبت به این مسئله به جای سهل انگاری و همسویی با کشورهای متجاوز داشته باشد.

وی گفت: ورودی واقعی برای تمام پرونده ها حل پرونده انسانی است که برای هر شهروند یمنی مهم است چراکه به زندگی، امنیت و ثبات غذایی اش لطمه می زند.

الحوثی گفت: ربط بین پرونده انسانی به اسم یک حق مشروع و مستقل با پرونده های نظامی یا سیاسی مصادره صریح حق مردم یمن در ساده ترین حقوق انسانی شان است و ما این معادله را نمی پذیریم. اگر ائتلاف متجاوز گمان می نماید که محاصره مردم یمن موضعش را تقویت می نماید سخت در توهم به سر می برد چراکه هرچه محاصره افزایش یابد مردم یمن اعتماد کامل پیدا خواهند کرد که ائتلاف صلح را نمی خواهد و برای آن کوشش نمی نماید.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7866

به "پاسخ صریح عبدالملک الحوثی به فرستاده سازمان ملل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ صریح عبدالملک الحوثی به فرستاده سازمان ملل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید