پلمب خانه های مسافر بوشهر صورت گرفت

به گزارش مجله بای بلاگ، ایسنا/ براساس سخنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، پلمب خانه های مسافر بوشهر صورت گرفت.

پلمب خانه های مسافر بوشهر صورت گرفت

جهت دریافت خدمات طرح آلاچیق سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

قضیه چیست؟

محمدحسین ارسطو زاده مطرح نمود: برای حفظ سلامت مردم، در مورد اسکان غیر قانونی مسافر توسط مالکان خانه های مسافر برابر ضوابط با آنها برخورد می گردد. وی اضافه نمود: فعالیت چنین مراکز اقامتی در شرایط کنونی به صورت مستقیم سلامت مردم را تهدید می نماید و ما برای حفظ سلامت و بهداشت مردم، با اسکان غیرقانونی مسافر توسط مالکان خانه های مسافر و سوئیت های مبله برابر ضوابط برخورد می کنیم. این مسئول با اشاره به تشکیل تیم های نظارتی در اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر اظهار کرد: از 17 اسفند سال گذشته تیم های نظارت و بازرسی ما از اماکن اقامتی شکل گرفت و تیم های مذکور تا سوم فروردین ماه امسال بیش از 434 ماموریت نظارتی را از تاسیسات و اماکن گردشگری داشته اند که 395 مورد از این ماموریت ها به دنبال گزارشات مردمی بوده است. مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر اضافه نمود: در این مدت 100 مورد از اماکن گردشگری و اقامتی با آنالیز تیم های نظارتی تعطیل و تخلیه شده و بیش از 88 مورد خانه مسافر متخلف به دلیل عدم رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی توسط تیم های گشتی این اداره کل پلمب شده اند. ارسطو زاده توضیح داد: ستاد تسهیلات سفر امسال در قالب ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در این اداره کل تشکیل شده و به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ثابت 33323177 به شکایات و گزارشات مردمی در مورد فعالیت مراکز غیر مجاز اقامتی رسیدگی می نماید.

منبع: همگردی
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 762

به "پلمب خانه های مسافر بوشهر صورت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب خانه های مسافر بوشهر صورت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید