پیشنهاد افزایش 20 درصدی طرح ترافیک در سال آینده

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - یک فوریت لایحه اصلاح مصوبه معین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک، کاهش تقاضای سفر و کنترل آلودگی هوا در سال 99 در صحن شورا به تصویب رسید.

پیشنهاد افزایش 20 درصدی طرح ترافیک در سال آینده

در جریان آنالیز یک فوریت لایحه اصلاح مصوبه تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک، کاهش تقاضای سفر و کنترل آلودگی هوا در سال 99 سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گزارش خود درباره این لایحه را به صحن ارائه داد.

مناف هاشمی با اشاره به این که هر سال قبل از آغاز سال بعد ما تکلیف طرح ترافیک را تعیین می کنیم، گفت: تغییرات جدی در طرح ترافیک سال آینده پیشنهاد شده که یکی از آنها افزایش 20 درصدی طرح ترافیک است. پیشنهاداتی را هم درباره خریدهای 6 ماهه و یکساله پیش بینی نموده ایم. حدود 20 درصد برای خرید 6 ماهه و 20 تا 35 درصد برای خرید سالانه تخفیف پیشنهاد شده است.

به گفته هاشمی اگر شهروندان تهرانی خریدهای خود را به صورت یک ساله انجام دهند رسوب پول شهرداری بیشتر می گردد و از این منابع می توان به عنوان وجوه اداره شده برای نوسازی تاکسی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرد.

هاشمی اضافه کرد: در بحث صدور مجوز سالانه هم که سال قبل 150 هزار تومان بود، سال جاری پیشنهاد 180 هزار تومان داده شده است.

در ادامه بهاره آروین در تذکری با انتقاد از شهرداری تهران گفت: لوایح عوارضی تا 15بهمن فرصت تصویب دارند، امروز 5 بهمن است و این تازه اولین لایحه است که به شورا رسیده است. سوال این است بقیه لوایح کجاست؟ در چنین شرایطی شورا در مقابل عمل اجرا شده قرار می گیرد. بهتر است تمام لوایح تا سه شنبه اعلام وصول گردد.

در نهایت یک فوریت این لایحه با 17 رای موافق اعضا شورا به تصویب رسید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5892

به "پیشنهاد افزایش 20 درصدی طرح ترافیک در سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد افزایش 20 درصدی طرح ترافیک در سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید