پیشنهاد پرسپولیس به نکونام بیشتر بود، حسرت جذب علی کریمی را میخورم

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره جابجایی بزرگ دوران کاری خود گفت: وقتی مهدی هاشمی نسب را گرفتم، به پرسپولیس فشار آمد. هاشمی نسب الحق که ستاره بود. پرسپولیسی ها چون نمی توانستند کاری کنند، گفتند هاشمی نسب را گران خریده است در حالی که اسنادش هم بیرون آمده است و اصلاً مخفی نیست. به هاشمی نسب برای سه سال 99 میلیون تومان دادم یعنی سالی 33 میلیون تومان.

پیشنهاد پرسپولیس به نکونام بیشتر بود، حسرت جذب علی کریمی را میخورم

وی تاکید کرد: این مبلغ برای هاشمی نسب زیاد نبود. کریم باقری همان زمان 25 میلیون گرفته بود. ما 100 میلیون به هاشمی نسب ندادیم بلکه سالی 33 میلیون دادیم. آن موقع پول خوبی بود و هر مدیری شاید جرات نمی کرد بپذیرد ولی من قبول کردم چون هاشمی نسب ارزش داشت و جذب او یک جور برد بود.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره جذب جواد نکونام شرح داد: یادم است وقتی نکونام را با مبلغ 1 میلیارد و 700 میلیون تومان به استقلال آوردم همان زمان یک تیم قطری 6 میلیارد به او پول می داد. جواد از 6 میلیارد گذشت. همان زمان رقیب ما (پرسپولیس) بیش از 1 میلیارد و 700 میلیون به نکونام پول می داد.

فتح الله زاده که در برنامه سلام صبح بخیر حضور داشت، درباره اینکه کدام بازیکن در مذاکرات بد قلق بوده است؟ گفت: خسرو حیدری مرا خیلی اذیت کرد. مثلاً 6 و 7 عصر جلسه می رفتیم و وقتی بر می گشتیم می دیدیم صبح است. 10-12 ساعت با همه چانه می زدیم.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که حسرت عدم جذب کدام بازیکن را می خورد؟ اظهار کرد: علی کریمی. البته او هم جذب استقلال شد ولی قبل از آن در دیداری که در فوتسال داشتیم (علی کریمی در تیم فوتسال فتح بازی می کرد) به ما گل زد. هوادارانمان کریمی را عصبانی کردند و او هم از دستمان پرید. اگر می آمد رخداد عجیبی می شد. خیلی کریمی را دوست داشتم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در واکنش به نقل قولی از او مبنی بر اینکه علی دایی هم استقلالی است، گفت: من نگفتم استقلالی است. گفتم می شد علی دایی را به استقلال بیاوریم. البته دایی در تیم استقلال اردبیل بازی می کرد.

فتح الله زاده در خصوص اینکه خودش مدتی در تیم پرسپولیس خوی بوده است، شرح داد: گفتن مالیات ندارد! بگویند؛ اشکال ندارد. من در شهر خوی در رده سنی نوجوانان و جوانان بازی می کردم. در شهر خوی تیم استقلال وجود نداشت. در تیم جوانان پرسپولیس خوی بودم. در تیم منتخب استان و آموزشگاه های استان هم بازی می کردم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در خاتمه درباره اینکه کدام باشگاه ها در جابجایی زمستانی لیگ برتر خوب کار کرده اند؟ گفت: سپاهان و پرسپولیس خوب کار کردند. استقلال هم دارد فعال می شود. استقلال به یک بازی ساز نیاز دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6696

به "پیشنهاد پرسپولیس به نکونام بیشتر بود، حسرت جذب علی کریمی را میخورم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد پرسپولیس به نکونام بیشتر بود، حسرت جذب علی کریمی را میخورم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید