پیشگیری از کرونا به یاری تکنولوژی درمتروی تهران

به گزارش مجله بای بلاگ، خرید آنلاین بلیت تک سفره مترو و شارژ کارت بلیت مترو و اتوبوس یکی از کارآمدترین خدماتی که این روز ها با افزایش نگرانی ها پیرامون ویروس کرونا در سامانه و اپلیکیشن تهران من در دسترس است.

پیشگیری از کرونا به یاری تکنولوژی درمتروی تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران؛ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، در روز هایی که نگرانی ها درباره شیوع و انتقال ویروس کرونا افزایش یافته، بعضی مسائل به ویژه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به دغدغه ای همگانی تبدیل شده، اما برای برطرف این نگرانی ها تکنولوژی به یاری پیشگیری از شیوع بیماری ها در مترو رسیده است.

شهروندان و مسافران متروی تهران می توانند با خرید بلیت تک سفره مترو و شارژ کارت بلیت مترو و اتوبوس به صورت برخط به وسیله سامانه یا اپلیکیشن تهران من بلیت تهیه و دیگر از حضور در صف های طولانی و تماس های غیرضروری جلوگیری نمایند.

شهروندان به این شیوه بدون احتیاج برای حضور در صف های طویل خرید یا شارژ بلیت و لمس غیر ضروری وسایل و اسکناس و اماکن عمومی یکی از مهم ترین احتیاج های روزمره شهروندی را دریافت می نمایند.

در سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir و اپلیکیشن ویژه آن که از کافه بازار و گوگل پلی و خود سامانه تهران من به طور مستقیم قابل دانلود است.

لازم به ذکر است سازمان فاوای شهرداری تهران به تازگی نسخه جدید اپلیکشن تهران من را در اختیار شهروندان قرار داده است و با ارائه خدمات شهروندی برخط، تسهیل پرداخت های شهری و انواع قبوض و همچنین خدمات شهرسازی، امکان رسیدگی به بسیاری از احتیاج های شهری را به صورت غیرحضوری در این سامانه فراهم نموده است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 911

به "پیشگیری از کرونا به یاری تکنولوژی درمتروی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشگیری از کرونا به یاری تکنولوژی درمتروی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید