کرونا به نیروی دریایی آمریکا رسید

به گزارش مجله بای بلاگ، نیروی دریایی آمریکا بیان کرد برای اولین بار آزمایش ویروس کرونای یکی از ملوان های نیروی دریایی آمریکا که سوار بر یک ناو جنگی بوده است، مثبت بوده است.

کرونا به نیروی دریایی آمریکا رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیروی دریایی آمریکا روز گذشته (یکشنبه) گفت که برای اولین بار آزمایش ویروس کرونا یکی از ملوان های آمریکایی سوار بر ناو این کشور مثبت اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، آزمایش ویروس کرونا یک ملوان آمریکایی ناو جنگی آبی-خاکی در بندر سن دیه گو مثبت اعلام شده است و بنا به گفته نیروی دریایی آمریکا، وی هم اکنون در خانه خود در قرنطینه به سر می برد و آندسته از پرسنل نظامی که با وی در تماس نزدیک بوده اند، هشدار دریافت نموده اند و هم اکنون در خانه هایشان در قرنطینه هستند.

نیروی دریایی آمریکا در بیانیه ای گفت: هیچ یک از آنها در حال حاضر در کشتی نیستند. ناوهای نیروی دریایی آمریکا به صورت روزانه فرایند پاکسازی و نظافت را به منظور سلامت و جلوگیری از شیوع این بیماری (کرونا) انجام می دهد.

نیروی دریایی آمریکا گفت که ملوان مبتلا به کرونا در ناو جنگی یو اس اس باکسر بوده است.

طبق این گزارش، ابتلای این نظامی آمریکایی، جدیدترین مورد از درگیری ارتش آمریکا با کرونا ویروس است و پیش از این یکی از تفنگداران آمریکایی که در یکی از سازمانهای دفاعی کلیدی آمریکا در نزدیکی پنتاگون کار می نموده و یک سرباز آمریکایی در دفتر ارتش آمریکا در اروپا در آلمان به این ویروس مبتلا شده بودند.

ویروس خطرناک کرونا در ناو جنگی آمریکا جای نگرانی زیادی دارد زیرا ملوان ها در مجاورت یکدیگر کار می نمایند و هم اکنون نیروی دریایی آمریکا اعلام نموده است که عملیات پاکسازی و نظافت و ضدعفونی کردن تمامی یو اس اس باکسر انجام گرفته است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1251

به "کرونا به نیروی دریایی آمریکا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا به نیروی دریایی آمریکا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید