گلکسی S21 فن ادیشن احتمالا در دست ساخت است

به گزارش مجله بای بلاگ، سامسونگ اوایل سال جاری از گوشی های سری گلکسی S21 به عنوان جدیدترین و بهترین سری از پرچم داران خود رونمایی کرد که شامل سه مدل استاندارد پلاس و اولترا می شدند. اما این طور که به نظر می رسد، درست مانند سال گذشته، سال جاری هم شاهد یک پرچم دار مقرون به صرفه تحت عنوان گلکسی S21 فن ادیشن خواهیم بود.

گلکسی S21 فن ادیشن احتمالا در دست ساخت است

هم زمان با رونمایی از گوشی های سری گلکسی S20، اتفاقات عجیبی رخ داد. بدترین اتفاق، شیوع ویروس کرونا بود که هنوز هم بسیاری از مردم دنیا را درگیر خود نموده و سبب شد آمار فروش گوشی های هوشمند به شدت افت کند. علاوه بر این موضوع، سامسونگ هم سیاست اشتباهی را در پیش گرفت و پرچم داران خود را با قیمت پایه 1000 دلار راهی بازار کرد.

پرچم داران سری S20 گوشی های خوبی بودند اما مدل های بین المللی که با پردازنده اگزینوس 990 راهی بازار شدند آن قدر فاصله عملکرد با مدل اسنپدراگون داشتند که سامسونگ مجاب شد گوشی هایی را که در کشور کره به فروش می رساند با اسنپدراگون 865 در اختیار مردم قرار دهد. عملکرد بد اگزینوس 990، قیمت بالای پرچم دارهای سری S20 و همچنین شیوع بیماری باعث شد سامسونگ نتواند فروش خوبی را از این سری تجربه کند. بنابراین غول کره ای تصمیم گرفت این موضوع را با فراوری یک گوشی ارزان قیمت اما قدرتمند جبران کند.

در نتیجه این اقدام بود که S20 فن ادیشن با تعیینات فنی مناسب و قیمت پایه 700 دلار راهی بازار شد. استقبال از این گوشی بسیار بالا بود، به طوری که شرکت توانست سود خوبی از فروش آن کسب کند. به همین خاطر با وجود عملکرد خوب پرچم دارهای سری S21، گویا سامسونگ می خواهد گلکسی S21 فن ادیشن را هم به مجموعه گوشی های این خانواده اضافه کند.

به گزارش وب سایت SamMobile، گوشی جدید از شماره مدل SM-G990B برخوردار است و با اندروید 11، پشتیبانی از اینترنت 5G و با یک سری تعیینات مشابه گلکسی S21 و S21 پلاس راهی بازار می گردد که احتمالا شامل دوربین ها و شاید هم پردازنده می گردد. یعنی درست مانند گلکسی S20 فن ادیشن و وجه اشتراکاتی که این محصول با پرچم داران سری S20 داشت.

این طور که گفته می گردد، S21 فن ادیشن در دو مدل با ظرفیت حافظه 128 و 256 گیگابایتی عرضه می گردد و در رنگ های خاکستری/نقره ای، صورتی، بنفش و سفید در دسترس قرار خواهد گرفت. تعیین نیست آیا این گوشی از کارت حافظه جانبی پشتیبانی خواهد نمود یا خیر چون تا به اینجای کار خبر زیادی در رابطه با آن منتشر نشده.

سامسونگ حدود 7 ماه بعد از عرضه پرچم دارهای سری S20، مدل فن ادیشن را راهی بازار کرد. بعید به نظر می رسد بین تاریخ رونمایی از پرچم داران جدید شرکت و تاریخ عرضه S21 فن ادیشن هم تا این اندازه فاصله وجود داشته باشد اما با این حال باید منتظر ماند و دید چه خبرهای بیشتری در این رابطه منتشر می گردد.

  • گلکسی S21 اولترا در مقابل گلکسی نوت 20 اولترا

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6213

به "گلکسی S21 فن ادیشن احتمالا در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S21 فن ادیشن احتمالا در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید